Inaktuell tuggum2 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tuggum2

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Wincent Persson

Ditt discordnamn: tuggum2

Ange ditt födelsedatum 26 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? Varför jag vill bli stuff att få driva server framåt och kunna hjälpa så många som möjligt. Bara Staffan ganska viktig roll på serven och den ska man inte bara leka runt med bara för att man är nästa man ska ta ansvar över sina handlingar ig. Varför jag tycker jag passar som Staff en ser jag en väldigt pedagogisk av mig som bland annat att jag anpassar mig väldigt mycket efter vem jag pratar med om det är någon som är yngre eller något som är äldre och om de har svårigheter eller inte varför är jag just det för att jag själv har dyslexi och tycker att det är väldigt jobbigt av den diagnosen för att hjälpa så många som möjligt som är i min sits bland annat. Jag hade passat väldigt bra som helper då bland annat eftersom att jag är så pedagogisk av mig.
Och att jag brinner för RP och att hitta en seriös RP Server.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Leende tycker fungerar på servern är att det är så mycket lall Ja just nu medlemskapansvarig och märker redan där att det är så många som lallar håller på även fast med infört BankID och allt det ändå om jag kommer med i resten av staff teamet så kommer jag göra så mycket som möjligt förminska lallet som att vara vid sjukhuset bilaffärerna där det är mycket aktivitet och inte var upp i sand och kollar runt när man speccar bland annat.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska inte vara uppe vid Sandy bland annat eller paleto där inte är lika mycket aktivitet eller flyga runt bland molnen vi ska vara vid Polishuset sjukhuset Marja Lisas och späcka där för det är där alla aktiviteten sker även att det är där alla lallar och det är ju för mycket lall så ja hade kunnat bidra med var det väldigt aktiv hjälpa till så mycket Jag kan från min sida.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Till exempel om jag bannar någon ska jag stå för den ban jag gjort och inte skylla från mig och säger det var hans fel gå och prata med honom gå och skyld på honom stå för er du gjorde i vilket sammanhang som helst egentligen för att om det går skyller ifrån det så kommer du själv bara åka på skiten.
Nu när jag är hemma så åker jag i början skylla på någon och det slutar inte så jättebra så nu har jag tänkt efter varje gång jag gör någonting och lärde mig av mitt misstag så det är viktigt att tänka innan man gör något och inte stressar igenom allting för då blir inte ditt arbete bra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu spelar väldigt mycket RP jag är aktiv nästan varje dag i x antal timmar så mitt privata liv hade kunnat balansera ut med staffarbetet för det tycker jag har den tiden som behövs.

Hur länge har du spelat på Unive? Vet inte hur riktigt hur länge har spelat på servern det är väl två månader lite mer kanske.

Har du tidigare erfarenheter som staff?
Jag var det på en annan server

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom?
Support, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är inte redo för att jobba som (JOBB)

Senast ändrad:
Stor +++ rep, bra kille som strävar mkt. Jobbar så bra som MA och sköter sig, tror som helper så kan han prestera mer. Rekommenderar. Bra jobbat!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka