Accepterad Tugg | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tugg

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? Tugg#0002

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Beror helt på hur mitt dygn är för det burkar variera väldigt mycket men mellan 16-07 varje dag ungefär och ibland kan det vara 20-10

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1,5 år ungefär

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Alvin/Pictures/Saved%20Pictures/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är någon som faktiskt vill kämpa för Unives bästa och få det bra roll spelande som alla suktar efter, en servervakt är någon som vill få bort alla spelare som inte kan sköta sig och följa reglerna få bort allt lallande, få bort allt trollande och få bort alla regel brytare helt enkelt, en servervakt är även någon som skall underlätta för staffs och finnas där bland sitt roll spelande.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Skulle vilja säga att alla som vill Unives bästa och kämpar för det bra roll spelandet är en lämplig spelare till att bli servervakt. Men varför just jag vill bli servervakt är för jag vill Unives bästa, vill se servern gå framåt och fortsätta i sitt framgångsrika spår som den redan går i, vill kunna bidra till en förbättring här på Unive och det är då genom att bli servervakt för att få bort dom som inte kan följa reglerna. Sen så är det även ruskigt många spelare här på Unive, vill inte ens kalla dom spelare för dom spelar inte för Unives framgång så kommer kalla dom "idioter", vad vill komma fram till så finns ju dessa "idioter" som ständigt ska hålla på mot tjejer här på servern, jag roll spelar mycket men tjejer och då är det ruskigt många som alltid kommer fram utan kvinnosyn och ständigt håller på mot tjejer och det tycker jag är oacceptabelt, speciellt med det få antal kvinnor som spelar. Så dom vill jag få bort men i helhet så är det också ett regelbrott så som sagt vill jag få bort alla som inte kan lyda Unives regler, så svårt är det inte, kanske till en början har jag förståelse till dom som inte kan alla regler men det bör man ju kunna snabbt där på. Därför känner jag att jag är lämplig för Unive för att jag verkligen brinner för denna server.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är någon som brinner för Unive och vill få bort alla som lallar och bryter regler, ser man ett fel då tar man tag i det och får bort personen, en bra servervakt är någon som inte blir det för permsen man får utav det, en servervakt är någon som använder dessa perms för Unives bästa och inte egen vinning.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Som servervakt bär man ett stort ansvar för sig själv, men sen så finns det dom som bara blir servervakt för att kunna använda permsen till egen vinning som att kunna ressa sig själva eller kicka/banna sådana som är jobbiga och faktiskt inte gö något fel. Som servervakt ska man veta vad ansvaret i det betyder och det är att bli det för Unives bästa inte hålla på och lalla med permsen eller använda dom i tillfällen där man absolut inte ska använda dom som i ett scenario där man till exempel dör så ska man inte ressa även hur fel det än blir och det gäller samma med bans man väntar ut på det och tar det efteråt.

Vidare till muntliga intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka