Accepterad TuffeTheo | Medlem ansökning [Skyle] [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TuffeTheo

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Tuffetheo123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? TuffeTheo#2316

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Mohati, Ahmed är en 22 årig kille. Ahmed växte upp i en förort utan mamma. Ahmed’s pappa är en alkolist och en extrem drogmissbrukare. Ahmed hade inga pengar och fick ingen månadspeng som liten. Ahmed’s pappa hade inga pengar, Pappan tog lån till alkohol och till att köpa droger. Ahmed’S pappa tvingade Ahmed till att va en springis för att tjäna pengar så att pappan kan köpa mer sprit och droger. Men en dag var Ahmed ute för att sålde . Ahmed såg en polis. Polisen sa till Ahmed att stanna för att prata lite men Ahmed springer. Polisen springer efter Ahmed. Ahmed springer ca 200 meter och blir ner tacklad. Ahmed blir gripen. Ahmed får åka med polisen till polisstationen. Ahmed får sitta i fängelse i 2 månader. Ahmed kommer ut och tänker nu ska jag sluta med sånt shit. Ahmed kommer hem till hans pappa. Hans pappa säger till han att han ska gå ut och sälja, Ahmed sa vad som hade hänt, men pappan struntade i de och slog Ahmed och sa (GÅ UT OCH SÄLJ) Ahmed tänker efter, Ahmed säger klart och tydligt SLUTA annars slår jag dig. Pappan skrattade och slog ett slag i magen på Ahmed. Ahmed får så ont och blir så arg att han inte tänker sig för vad han gör så Ahmed slår ett hårt slag i hans pappas huve. Pappan ramlar ner på golvet och vaknar aldrig igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra och seriös och rolig rpa för alla. Jag har goda erfarenheter inom rpa och jag spelat på Unive ett bra tag och nu vill jag bli medlem för att öka min rp nivå och kunna bidra med all tillgång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och seriös och samtidigt en rolig rp för alla. Jag kommer att ha många bra scenarion och har mycket erfarenhet så jag kommer bete mig bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte spela för makt och pengar och man ska rpa för allas sida och alla ska ha roligt i ett scenario. Det är okej att förlora ett scenario eller ngt liknande.

Hur hittade du Unive? Jag har många vänner som spelar Unive och har hört mycket bra om Unive och hört väldigt bra om rpn på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka