Nekad TuffeTheo | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TuffeTheo

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Theo

Vad är ditt discord namn? TuffeTheo#2316

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Åke och är 40 år gammal och är då född 1983 och är en trevlig man som kommer från skåne som har lite vänner i stan också från skåne. Lars har lätt att få vänner för att Lars är väldigt social och väldigt pratglad och pratar med alla han ser. Lars ska försöka bli sjukskötare och jobba på ambulansen. Lars är en väldigt hjälpsan person också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt rolig rp och bra rp och kommer få alla att skratta. I scenarion kommer alla bakom deras skärmar kommer att ha ett stort leende bakom skärmen och skratta mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag är i ett scenario med en glock och den andra spelaren har inget vapen så menas det med att jag inte ska skjuta han eller att jag inte måste vinna scenariot jag kan t.e.x tappa pistolen eller något sånt liknande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler och kan dom flesta. 1. Vdm = veachle detch match det e om jag skulle använda min bil som ett vapen alltså köra över dig och du dör. 2. Rdm om jag skjuter dig utan någon anlednming från inte stans. 3. SUNTFÖRNUFT e den vbiktigaste reglen skulle jag vilja säga, det är väldigtr viktigt att tänka logiskt utan ett logiskt tänkande så blir de ingen bra rp över huvetaget.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har väldigt mycket erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, nu hoppas jag bara att jag blir medlem! :)

Nekad. Skriv mera om din karaktär. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka