Nekad TuffeTheo | Ban Överklagan [San}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TuffeTheo

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Tuffetheo123/

Ditt Hex-ID: steam:110000132186e84

Vad är din discord tagg? TuffeTheo#2316

Vem var det som bannade dig? Lean00

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för jag skrev en sak till fel person jag skulle skriva det till en vän på skämt men jag råkade skicka till en person och han inte inse att jag skicka fel förän jag vart bannad jag ber jätte mycket om ursäkt och hopppas personen jag skicka fel till inte tog för illa upp detta jag skicka var en comback för han skickade något väldigt olämligt till mig. Jag vart bannad för hets ooc vilket var jätte fel aktigt och ej har med unive att göra. Jag kommer aldrig mer skicka något liknande till nån och jag ångrar det misstag otroligt mycket. Staffen som bannade mig är inte längre staff och han har blivit av med staff rollen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade till fel person en sak och sedan gick han in och sa till staffs som och sedan blev jag permanent bannad. Detta var felaktigt och har inte med unive att göra detta går inte ut över något RP scenario och jag har aldrig sett personen ic.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var felaktig för jag aldrig sätt personen IC jag kan därmed förstå att ni bannade mig men det var till fel person jag lovar, verkligen inte meningen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan men för jag VDMade en person och resten har typ varit 1 dag eller nåt sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skriva något sånt överhuvut taget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Inte skriva grejer till folk även fast jag ej menar det eller var meningen att skickas till den personen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka