Nekad TuffeTheo | Ansökan till Servervakt [RAKETEN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TuffeTheo

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? TuffeTheo#2316

Ange ditt födelsedatum 18 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan sen när jag kmr hem så gör jag läxor och sen när jag är färdig så spelar jag på unive.
Måndagar: 15:00 - 21:00
Tisdagar: 15:00 - 21:00
Onsdagar: 15:00 - 21:00
Torsdagar: 15:00 - 21:00
Fredagar: 15:00 - 01:00
Lördagar: 12:00 - 02:00
Söndagar: 11:00 - 21:00
Men på lov är jag aktiv mer på vardagarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Så här är det. Jag har haft en annan dator och där hade jag varit medlem i typ 7 månader sen har jag fått en ny dator så nu har jag typ 1 månad.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1067124553660248214/1067528947933397172/image.png jag har varit bannad 4 gånger. 2 gånger pga kompisar som gjort en karaktär sen lallat sönder.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska försöka hålla stämningen/ Om du rpar så kommer ngn och lallar med dig och slår dig och sånt så säger du till han att sluta och om hen inte slutar så kickar du han om det blir värre så bannar du så länge som så mycket dom lallar eller liknande.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är väldigt aktiv och kan bete mig och jag är med om väldigt mycket lall och många som bryter mot reglerna och gör rpn skit dålig för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.e.x om man har en kompis som är bannad så unbannar man han.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka