Nekad Tuffa_Victor | Medlem ansökning [Dawgs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tuffa_Victor

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? steamcommunity.com/profiles/76561198312952394/,

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Birdie1026

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vicke Faselli och är 24 år gammal. Vicke älskar höga farter samt sportiga bilar. Vicke han har haft det lite svårt i barndomen när hans pappa då tog droger, men när han blev äldre och flyttade ifrån så bestämde han sig att flytta till unive och bli polis och stoppa sin pappa. Han älskar att snacka med folk så därför tycker han att han ska flytta till unive där det är mycket folk. Så nu är Vicke påväg till unive och ska börja en ny karriär!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag tycket att jag kan alla regler och att jag har en mogen rp nivå för att kunna vara medlem, jag vill också gå upp ett steg och börja kunna skaffa jobb på unive som man kan som medlem. Jag har även vart det förr men råka lämmna dc servern, så jag tycker att jag kan vara det igen :).

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra rp mycket bättre genom att visa att det är jätte rolig server och att visa vilka möjligheter det finns på servern. Jag kommer reporta om jag ser folk som bryter mot reglerna och vara super aktiv!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är att man ska försöka göra scenariot så lång så möligt och dra ut på rpt så mycket som möjligt, även om det går bra för motståndaren. Det är även att man inte ska rpa för att bara vinna i alla scenarion!

Hur hittade du Unive? Jag känner super många vänner som kör på unive och alla säger till mig att jag ska köra på den, nu har jag ju kört ett tag men förr sade de när jag precis skaffade fivem. När jag skaffade fivem så sökte jag även på swe i server sök feltet och unive var LÄNGST UPP! Så jag tänkte: denna servern måste ju vara top rate, jag joina. Allt var fantastiskt!

Tillbaka