TUD | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frankiloz

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2007

Vad heter du på discord? Turgha#7267

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 16-20
tisdag 16-20
onsdag 16-20
torsdag 16-20
fredag 16-21
lördag 12-21
söndag 14-20 Tiderna kan ändras bero på vad som händer om dagarna.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive 462 timmar sen April då jag hittade serven.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag som servervakt hade varit med och hjälpa staffsen och se till att alla sköter reglerna. Jag skulle svbanna/kicka folk som ej kan bete sig eller bryter reglerna, därefter skulle jag hoppat i support o rapporterat till de och förklara vad som hade hänt och så vidare. Om det hade varit så att jag vill att de förlänger det de har brutit mot så kommer jag meddela de. Jag kommer ofta komma med clips och sånt så kan de utreda där ifrån vad de tycker hen ska få. Om det hade varit så att någon ligger död på torget spawn så revivar jag de så rp:n kan fortsätta. De lättar staffsen med att jag revivar vissa folk som behöver det när de blir Vdm eller rdm som förstör denna fantaskiga rp:n vi har.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt eftersom det lättar staffsen med att ha andra till deras hjälp med dessa små sacker som kan hända som t.ex när någon inte beter sig och lallar så kan jag svbanna de och sedan rapportera det till support där du förlängare straffet om det behövs. Medans folk med låg rp:n kickar jag och skriver som t.ex din rp:n är inte den vi vill ha eller behöver gärna förbättra! Tack! Det är bara så att RP:N inte störs och blir sämre för en person. När securitas som t.ex inte skärper sig så blir de svbannade. Det hände en gång de en Securitas vakt rökte "joint" När massor av folk stod o tittade det förstår han att det kommer han bli bannad för och svbanna han sen rapportera. Istället för att staffsen ska jobba hårt för att hålla rp:n kan det bli lättare att fler blir servervakt så att staffsen kan få sin tid att ha roligt och rp:a med oss.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade bidragit med att staffsen får det lättare för sig och rp:n blir högre istället för att gå ner för vissa personer inte sköter sig. Det underlättar när jag är där ute och ser så att folk gör som det ska så man hör goda saker om unive som leder till att serven höjs. Det underlättar med att jag och andra blir servervakt genom att också istället för att ha en whitelistad server så att man måste bli medlem för att komma in så kan jag och andra se till att det sköts sig med alla och regler följs så folk kan komma in och testa på och se hur unives Rp laverar.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag underlättar med jobbet där ute. Jag har läst regler o sånt så vet alla. Jag vet hur det går till och hur det ska göras. Jag är bra på det jag gör och är mycket aktiv. Jag vet när jag svbannr/kickar o sånt. För en del får de en varning där jag skriver/m deras id sen t.ex skärp dig eller kom ihåg rp nivån nu o så vidare.

Varför vill du bli servervakt? Varför jag vill bli servervakt är för att det är mycket lallare och då tycker jag att om jag är servervakt så kommer jag kunna hjälpa till med att få alla lallre att få en bra och hög rp nivå genom att svbanna och kicka och skriva till de i anledningen att de ska läsa reglerna så det lär sig så att alla lär sig att ha en hög rp nivå så att det blir roligar att rpa för alla.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive [ID] Revivar personen /tpm Teleporterar till Waypoint /noclip Då kan man flygga runt osynlig /sqlban [ID] banna någon /sqlunban unbanna någon /kick [ID] kicka någon /togglename Se folks namn /giveitem [ID] ge något till någon T.E.X en pistol /setjob [ID] ge någon ett jobb /bring [ID] ta någon till dig själv /toggleid Se folks id /dv man tar bort ett fordon /car man spawnar en bil /sqlbanhistory = Du ser ban historiken på spelaren

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad ungefär 4 gånger som var när jag startade. Jag förtjänade de eftersom jag tog inte Rp:n seriöst då. Nu är det nya tider då jag skärper mig. Jag blev sparkad när jag var i fängelset för nån dag sen för emoteabouse. Jag track på slumpmässig luta på en vägg tills han bara stod stilla utan att göra någon sen efter 10 min blev jag sparkad tror att det är något glitch så att folk ser olika men Tjena Tjena det var det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Svarar snabbt Pm
Gang Gang Neighborhood GIF by Quando Rondo

Tillbaka