Accepterad TTX_Elliot | Ban Överklagan [MrVanix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TTX_Elliot

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199556518970/

Ditt Hex-ID: 11000015f24e43a

Vad är din discord tagg? poc_elliot._51611

Vem var det som bannade dig? MrVanix

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs valde att banna mig för att det var mycket folk och det var många som snackade samtidigt så det blev rörigt för han att hålla koll på allt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in med en polare som hade skadat sig. när jag kom in i sjukhuset så kunde han inte ta vård genom att trycka på "E" så jag valde att gå runt till sängarna dörren var då låst sa jag knakade på genom /e knock sedan kom 2 stycken och öppnade dörren då gick jag till sängen längs bort och la ner min polare sedan gick jag fram till en av sjukvårdarna och frågade om min kompis kunde få hjälp efter den patienten han höll på med han svarade inte och jag väntade några sekunder sen frågade jag igen å då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban då jag inte sa nåt olämpligt till sjukvårdaren och jag frågade 2 gånger så jag störde nog inte hans arbete från min vinkel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag komemr inte ihåg nåna v mina tidigare bans då det var mer en 3 månader sedan syns på bilden åvan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat väntat och tagit det mer lungt och väntat på han var klar med patienten

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte springa in på sjukhuset och "störa" arbetare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka