Nekad TTX_Elliot- | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TTX_Elliot-

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199556518970/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f24e43a

Vad är din discord tagg? ttxelliot

Vem var det som bannade dig? Robban11

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde att banna mig för att jag bröt mot en regel och jag försökte lura servern med fake swish, Vilket absolut inte är tillåtet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade donations väntrum och skulel köpa kriminell rollen men då tänkte jag andvända mig av en Fake app som kallas fake swish så jag inte skulle behöva betala och då sa staffen att det var fake swish å jag erkännde att det var det sedan blev jag bannad permanent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är medveten om att det är en rimlig ban jag ber om ursäkt för det jag gjort, Jag har tänk på saken och lärt mig av min ban, 5 månader har jag haft tänke tid efter som att jag varit pbannad under den tiden. Det kommer självklart inte att hända igen det var ett väldigt dumt beslut av mig att hoppa don och försöka få "gratis krim" Om jag blir unbannad så kommer jag självklart sköta min rp nivå exemplariskt och aldrig göra samma misstag och tänka mig för innan jag gör något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är en grön spelare och har inte haft så många bans tidigare jag har försökt skött mitt rpande så gott jag kan även om det går för långt ibland så lär jag mig efter varje ban jag tänker igen mitt misstag och ångrar det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle absolut inte andvänt mig av "fake swish" då det är väldigt dumt och Jag försökte få "gratis" krim. Jag skulle gjort som alla andra å betalt för min krim det var ett väldigt dumt beslut av mig att försöka betala med fake swish.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har haft 5 månader på mig att tänka igenom min ban och jag har verkligen förstått att jag har gjort ett fel och det är inte acceptabelt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka