Nekad TTVsoulmat123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TTVsoulmat123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ditt discordnamn: TTVsoulmat123#1847

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag kommer hjälpa folk och om jag hjälper folk så blir jag glad och dom blir glada och om det är mycket folk i väntrum så kommer jag kunna hjälpa folk med saker som dom behöver hjälp med jag kommer också vara en aktiv staff som kommer kunna ta mitt ansvar som staff också jag kommer också om folk behöver sina roller så kommer jag kunna göra såna saker snabbt jag vill också att unive har ett gott ryckte och inte ett dåligt ryckte och det är ju upp till staffsen och om jag blir staff nu så vill jag ju klart unives bästa med att hjälpa servern och saker jag vill att folk ska vara glada när dom kommer in och det är ju alltid up till staff och spelare jag kommer också kunna specca mycket och kunna göra saker som gör folk glada blir glada och jag kommer vara aktiv i /report och /help om dom behöver en ress eller något kommer försöka vara en aktiv staff och en staff som gör så folk blir glad och det känns som en utmaning att vara staff men om jag blir staff så kommer det vara kul och en ära att man får vara helper på sveriges största rp server det kommer inte vara lätt men man får lära sig så jag vill alltid förbättras inom saker jag kommer kunna hjälpa discorden och forumet och sjävla fivem servern jag kommer också kunna ta återgäder på folk som bryter mot reglerna och sånt för så sklriver jag en /m och sen hans id sen en kick om han inte tar åt sig får jag dp svbanna han eller ge han en ban på lite längre för det är tråkigt att vara med folk som bryter mot reglena.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv som att 5-6 timmar kan bli mer men jag vill helst ta lite pauser och sånt men kommer bli runt 5-6 timmar och under den tiden så kommer det nog vara mycket staff arbete då och kommer också vara aktiv på discord och forumet men jag kommer nog mest åka och specca och ta support ärenden och sånt det när jag kommer nog göra mycket staff arbete då jag kommer vara rätt mycket aktiv

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i typ 6 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har inte så mycket erfarenheter av staff men kan rätt många kommandon som /dv /revive /toggleid /togglename och andra kommandons men nej jag har inte varit staff innan men jag kan lite kommandon och sånt som jag skrev innan men om jag blir då staff så kommer jag kunna lära mig saker för jag har rätt lätt att lära mig saker när jag kommer ihåg det då sitter det i huvudet och jag kan det rätt lätt men kan fler kommandons som /who du kåller om han är kriminell eller medlem eller så står det icke medlem + trust eller icke medlem /ooc du ser alla /spec du ser en liste över spelana som är inne och rp /tpm /setjob /ban /givecash /giveitem /freeze /specoff /unfreeze /m /skin /revive /annunce /sqlban /sqlbanoffline /sv /sc /goto /cleariventory

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? vet inte är lite osäker med donations men man får nog bara lära sig bara men hade nog inte villat vara krim ansvarig då det inte känns som att jag passar som krim ansvarig för att det är nog inte för mig jag týcker redan att unive har mycket bra krim ansvariga och jag tro att jag inte passar som det. Dom 4 områderna jag har valt det känns som att det kommer kunna passa mig rätt bra. När man inte är och speccar så kan man då ta några support ärenden och ge roller och annat som inte hör till ig och när jag kommer ta support ärenden så kommer jag då ha en trevilg ton och vara trevlig mot dom som har hoppat support för att kunna få hjälp då kommer jag kunna hjälpa dom med det dom behöver hjälp med.

Senast ändrad:
+rep - bra skriven/välutvecklad!

Vidare till muntlig

Nekad efter muntlig intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka