Nekad Tryxz | Beslut Överklagan [ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Ditt discord namn: T1yxz

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen medlem krim och ban

Vem/vilka tog beslutet? Ludde

Varför tror du själv att beslutet togs? För det var 2 poliser som åkte runt i samma bil som ett annat gäng och de hade våra andra kommpisar från gänget riktat på dom så vi valde att också följa efter dessa fast underjakten händer inget tills dom kör ner i en one way vilket i mina ögpn betyder 99% att det kommer börja skjutas och vi va typ 8 pers som börjar skjuta och polisen rammlar på dörren med vapnet uppe bara att man ser inte de från hans fov det är nästa omöjligt att kunna kidnappa han där sj tycker jag inte det är så socialt att ens åka in i en one way för de blir ju 100% skottande då eller? Skulle vara lättare och inte missförstå vilka det är ifall poliser klargör att det är dom eller att dom har andra bilar

Hur är beslutet felaktigt? När polisen valde att åka ner i one wayn så blev det en stor skottlossning och vi var ungefär 8 pers från syrianska som sköt mott 2 poliser och ludde valde och banna mig för jag inte hade social rp och kidnappa men efter som det var en skottlossnig så sköt ungefär 6 pers mott honom och att vi ska se när han e benad med så många vapnen som skjuts så är det nästan omöjligt att se. För jag försökte värkligen förbättra mig efter du gav mig den andra tjansen för jag kan hålla med att dom andra gångerna har jag haft utveckligs möjligheter men denna gången tycker jag faktiskt att det inte är fel av mig efter som att jag inte ser när han ramlar av skotten när så pass många skjuter så jag hoppas att du förstår att det är jätte svårt att se när han väll ramlar ihop och att det blir svårt att se att det är poliser när dom inte väljer att säga de innan dom hoppar ut med vapen

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/1tzrw8

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Såvitt jag vet så har jag inte dragit in din medlemskap, men att du åker runt och skjuter och dödar folk utan krim gör bara detta ännu värre.
Du får betala för kriminell roll.

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka