Accepterad Tryxz | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Ditt discord namn: T1yxz

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim och Ban

Vem/vilka tog beslutet? Ludde

Varför tror du själv att beslutet togs? För det var 2 poliser som åkte runt i samma bil som ett annat gäng och de hade våra andra kommpisar från gänget riktat på dom så vi valde att också följa efter dessa fast underjakten händer inget tills dom kör ner i en one way vilket i mina ögpn betyder 99% att det kommer börja skjutas och vi va typ 8 pers som börjar skjuta och polisen rammlar på dörren med vapnet uppe bara att man ser inte de från hans fov det är nästa omöjligt att kunna kidnappa han där sj tycker jag inte det är så socialt att ens åka in i en one way för de blir ju 100% skottande då eller? Skulle vara lättare och inte missförstå vilka det är ifall poliser klargör att det är dom eller att dom har andra bilar

Hur är beslutet felaktigt? Jag antar att jag fick indraget för att jag inte benade han och kidnappa men det är faktiskt väldigt svårt att inse vilket skott han e benad på ifall man skjuter snabbt och det är inte bara att rikta 99% när det är i en one way när dom hoppar ut och vi nyss kommit in i den och visste ej att det var poliser tills dom hoppade ut med västar det var också då jag kännde att det var lite konstigt och ifallal dom bara hade sagt det från början tror jag nästan 100% att det inte skulle blivigt en jakt och underlättat lite

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/1tzrw8

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Jag unbannar dig, inget mer än det.
Du brister i det sociala mycket & i det här fallet var ni flera & hade kunnat sköta det så himla mycket snyggare.

Din besluts överklagan har delvis accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka