Nekad Tryxz | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125195163/

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad är din discord tagg? Tryxz#7644

Vem var det som bannade dig? Leon00

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: suntfönuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för suntförnuft. Staffen valde nog att banna mig för att jag slog en polis. men de konstiga va att polisen kallade mig hund och andra saker då rpar jag som att min karaktär asså blir arg och vill markera för vem vill bil kallad hund och då väljer jag att slå han för att vissa att han inte ska kalla mig för olika dåliga saker. Men jag fattar att de va sunt förnuft att slå en polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade som sagt slått en polis för att han kallade mig hund och olika andra saker bara för att markera då sprang jag därifrån och precis när att jag hade kommit up för trappan så blir jag banad i två dagar för sunt förnuft .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså nej de va it felaktigt för asså de va ju inte bra att jag slog en polis men de va mer för att markera att han ska inte hålla på att kalla mig massa saker men jag inte kan slå en polis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första va när jag fick massa pengar helt random på mitt konto men då unbannade dom mig och tog tillbaks pengarna. sen va en också pwg när jag va ny till rp så när jag krokade så sa jag bara aj sen åkte därifrån med bilen. sen va en krim utan krim. sen en va för sunt förnuft. sen va en till för pwg där jag it rpade på skador. sen va en för att jag sa upp mig inom ett jobb när de inte hade gått två veckor. sen va en till för suntförnuft, pwg och failrp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle ha tänk efter en extra gång innan jag slog han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka