Accepterad Tryxz | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125195163/

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad är din discord tagg? Tryxz#7644

Vem var det som bannade dig? Leon00

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: suntfönuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en polis men vill bara säga att jag slog han på grund av att han kallade mig en massa saker då säger jag till han att han ska sluta sen går jag tillbaka sen kommer han tillbaks och kallar mig hund eller något sådant. då rpar jag som att jag blir arg på han och slår till han och säger att han ska sluta kalla mig olika saker sen springer där ifrån. men fattar att de va sunt förnuft att slå en polis och att jag gjorde ett fel. ):

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt hade en polis sagt mass aolika dåliga saker till mig och då säger jag till han att han ska sluta kalla mig en massa olika saker och sen går jag tillbaks men han kommer tillbaks och kallar mig hund eller något sådant och då väljer jag att slå honom efter som jag hade sagt till honom att inte kalla mig sådana saker som en varning sedan så springer jag upp för ett par trappor i fängelset sedan bli jag banad i två dagar för suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen va ej felaktig för de va jag som gjorde felet och slog polisen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första va när jag fick massa pengar helt random på mitt konto men då unbannade dom mig och tog tillbaks pengarna. sen va en också pwg när jag va ny till rp så när jag krokade så sa jag bara aj sen åkte därifrån med bilen. sen va en krim utan krim. sen en va för sunt förnuft. sen va en till för pwg där jag it rpade på skador. sen va en för att jag sa upp mig inom ett jobb när de inte hade gått två veckor. sen va en till för suntförnuft, pwg och failrp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, absolut. innan jag slog skulle jag tänkt efter ifall de verkligen va så smart eller ifall de va något regelbrott typ som de nu va så inte de skulle ha hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Framöver tänk på att hålla en högre RP annars kommer ytterligare åtgärder vidtas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka