Nekad Tryxz | Ban Överklagan [william.9]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125195163/

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad är din discord tagg? Tryxz

Vem var det som bannade dig? william.9

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-09 174713.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att efter jag hade varigt i en skottlossnig så krockade jag i en vägg för dom skött sönder mitt däck och då gömmde jag mig bakom en stolpe och en av dom skött mitt ben så att jag ramlade och då när han sprang mott mig så f8 quitade jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i en skottlossnig som varade i cirka 5 minuter sen kom det flera bilar och började skjuta och en träffade mitt däck då sladdade jag in i ett räcke och sen gömde mig bakom en stolpe sedan så sköt han mig i benet och jag rammlade och när han sprang mott mig så f8 quitade jag jag vet jag gjorde fel och ber om en andra tjans kan lova att de alldrig händer igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var mitt fel men kan lova att det aldrig kommer att hända igen för att har lärt mig av detta och är första gången jag blir bannad för c log.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivigt bannad för powergaming och fail rp och andra lite mindre brott för har spelat sen 2022 ich och har gjort misstag sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha spelat färdigt scenariot så det skulle blivigt socialt och roligt ska tänka på det till nästa gång jag är i en liknande situvatin

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA. att tänka igenom det jag gör så att jag inte råkar göra samma misstag igen och kan förbättre mitt rpande och tänkande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka