Nekad Tryxz | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125195163/

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad är din discord tagg? T1yxz

Vem var det som bannade dig? nilsis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-08 172801.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter att mitt gäng och jag hade blivit jagade av ett annat gäng, hamnade vi i en hetsig situation där jag började skjuta för att försvara mig och mitt gäng som jag var med i. när bilen välte och de som jagade oss började rikta mot oss så fattade jag att jag var tvungen att skjuta för att skydda oss. Jag hoppade ut och började skjuta för att inte jag och mitt gäng skulle bli kidnappade. när Jag kollar tillbaks på det nu så ser jag att jag borde ha försökt hitta andra lösningar och ber om ursäkt för mitt misstag som jag gjorde jag lovar att lära mig av de ska inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några polare var ute och åkte runt i stan när plötsligt en annan bil började jaga oss vid Mirror Park. De sa åt oss att stanna, men vi kände att något var konstigt för de hade nyss skottat där så vi fortsatte köra. De fortsatte att jaga oss och till slut voltade vår bil. När de kom ut ur sin bil för att rika så hoppade jag ut och började skjuta mott de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tar fullt ansvar för mitt fel och vet att jag var ensam ansvarig om felet jag gjorde i scenariot . Jag ber om ursäkt för de . och jag har lärt mig att tänka innan jag gör något, och jag är 100% säker på att jag inte ska göra så hära igen kan jag lova.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några gånger mästa handlat om pwg och suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Borde ha tänkt efter innan jag gjorde något. Jag skulle ha rpat på skadorna först och sedan gett upp. Då kunde de gjort något bättre av situationen förstår jag i efterhand. Jag lovar att lära mig av detta och vara smartare nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nu fattar jag hur viktigt det är att verkligen tänka igenom vad man gör, speciellt när det är så stora grejer som detta. Nästa gång ska jag vara mer lung och fundera på vad som händer om jag gör nåt. Det är en grej jag ska ha i huvet framöver i olika sceanrion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka