Nekad Tryxz | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125195163/

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad är din discord tagg? T1yxz

Vem var det som bannade dig? nilsis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-08 172801.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För efter jag och mitt gäng hade blivit jagade av ett annat gäng så vart vi pittade av dom som jagade oss och då så voltade bilen så de 2 som jagade oss började rikta mott oss 5 som satt i bilen och då hoppade jag ut och s dödade dom och de är så klart mitt fel skulle tänk igenom det jag gjorde och ber bara om en till tjans lovar att detta inte ska hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 4 anndra polare körde runt i stan och bara tog de lungt sedan när vi körde förbi mirror park börjar en bil jaga oss och dom sa att vi skulle stanna och de ville vi it för vi märkte att de va något på gång så vi valde att köra vidare och sedan börjar dom jaga oss efter en stund så väljer de att pitta oss vene ifall de va dsync eller inte så bilen voltade och då valde jag att hoppa ur bila och dödade dom båda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban de var jag som gjorde fel till 100% vill bara be om en till tjans för har lärt mig mkt av detta misstaget jag har gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ett par gånger förut de mesta har varigt om pwg och suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle ha tänkt igenom mitt beslut och rpat på skadorna sedan tagit upp händerna så de skulle kunna göra ett roligare sceanrio av det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. att tänkta igenom mina beslut en extra gång speciellt i sånna stora sceanrion som domma.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka