Nekad Tryxz | Ban Överklagan [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125195163/

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad är din discord tagg? Tryxz

Vem var det som bannade dig? esplund

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-03 150455.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag vart skjuten i benet av en kille som jag nyss hade kidnappat och släppt för att han hade skjutigt mott folk som jag känner och när jag hade släppt han så bara kom han tillbaks och började skjuta mott mig och då så fick jag ett skott i benet så att jag rammlade och då gjorde han /me bär och jag tog inte upp mina händer och då kom polisen och han sköt mig i huvudet så dom bannade mig anntar jag för att jag inte tog upp mina händer när jag gjorde /me

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kidnappat en kille som hade skjutigt mott mig och mina vänner sedan så släppte vi han för att vi fick något i utbetalnig och sedan lite efter så var jag själv på min motorcykel och då´kommer han och börjar skjuta mig från hans cross utan att prata med mig men sedan så träffade han mig i benet och jag rammlade och då så sa han upp med händerna och sedan gjorde han /me bär och då tog jag inte upp mina hän der så han inte kunnde bära och sedan kom polisen och då så skjöt han mig i huvudet och körde där ifrån sedan så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag skulle istället ha tagit upp mina händer så att han skulle hunigt kidnappa mig innan polisen kom så vi hade kunnat han ett rolig sceanrio tillsammans istället för att det skulle bli så tråkigt som de vart i de sceanriot

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag hjar några bans innan och har kört här sen 2022 så de e klart man har gjort misstag men de mesta handlar om pwg och suintförnuft och lite små fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha tagit upp mina händer så man skmulle ku8nna göra ett roligt sceanrio av händelsen och jag ska tänka på de tills framtiden så att jag 9inte gör samma problem igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att alltid tänka efter innan jag gör nå got för då kan jag inte få tråkig rp och kunna förbättra mig mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka