Accepterad Tryxz | Ban Överklagan [Crizixt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125195163/

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad är din discord tagg? Tryxz

Vem var det som bannade dig? Criizixt

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-09 174303.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag jag hoppade in i bilen med en krycka och då flög bilen o gjorde 100 varv i luften för de är en bugg som ni antagligen vet om med hitboxen på kryckan och då valde jag att trycka f8 o skriva e guard sen trycka x för att annars skulle jag dö till en bugg o ändå behöva skriva report o ta eran tid för att jag tänkte att de inte på värkade rpn ändå ifal jag gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade krycka och chillade i grove street rondellen tills den skulle försvinna och då tänkte jag o en annan att vi skulle ut och åka runt då så hoppade jag in med kryckan o bilen buggade och snurrade flera varv i luften o var helt buggad och när jag hoppade ur i luften skrev jag i f8 e guard o tryckte x så jag inte skulle dö av en bugg så jag slapp ta er tid i reports

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte inte felaktig som jag faktiskt emotea så jag inte skulle dö fast det var för att annars skulle jag dö av bugg och ändå behöva göra en report och ta på staffs tid och då tänkte jag bara på ett sätt att överleva en bugg och det var ända sättet och de kanske var fel men de på värkade inte rpn tänkte jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. NÅgra gånger mest om pwg o så

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha dödat mig o sen gjort report istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA att inte använda emotes till en fördel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka