Accepterad Tryxz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125195163/

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad är din discord tagg? Tryxz

Vem var det som bannade dig? Muckas

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-16 225123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att skjuta osm icke krim 5 efter jag blivigt bannad för det 5 gång innan samma månad vilket var väldigt dumt efter som att jag hade fått tidagare varningar och inte tagit åt mig av deras kritik och ändå valt att fortsätta skjuta som icke krim ska inte hända igen om jag får en till chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i min bil och skottade som icke krim sedan fick jag ett pm av Elajas som sa kom support då hoppade jag ditt efter e tt tag sedan pratade vi lite i support om det som hade hänt sedan deffade han mig och disskuterade med muckas och lludde om beslutet då valde dom att p banna mig ifrån discord och fivem servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som inte ändrade mitt rp sätt efter ha blivit bannad för krim utan krim fler talet gånger skulle ha ändraet på mig och inte skjutigt utan krim efter alla chanser jag hade fått av många staffs i staff teamet m en ska ändra på det nu och börja rp seriösare och skaffa krim som alla andra och inte sitta och lalla runt som förr

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har spelat till och från sen 2025 många krim utan krim bans och andra små bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tagit åt mig av kriken jag fick av staffs och inte skottat utan kriminell rollen vilket var väldigt dumt utav mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid vara krim innan man skottar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka