Accepterad Tryxz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125195163/

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad är din discord tagg? Tryxz

Vem var det som bannade dig? Lluddee

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-12 000736.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att åka runt med kriminella efter jag hade fått indraget och då vart jaqg inblandad i de kriminella vilket ledde till kriminell utan kriminell roll vilket var väldigt dumt och onödigt utav mig efter som att man kan hitta på annat i rollspelandet en att vara kriminell speciellt utan kriminell rollen. Han valde nog också att banna mig för att jag skrev i ooc chatten ig cp unge till någon som valde att pitta in i mig vilket var dumt men han försökte inte lösa det och gjorde fel men jag gjorde också fel som skrev detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte runt med några kriminella och då så utbröt en skottlossning vilket jag valde och vara med i fast jag inte hade en kriminell roll och då bryter jag såklart mott reglen krim untan krim vilket var väldigt dumt utav mig och ska inte hända igen samt några timmar innan hade jag skrivigt i ooc chatten cp unge til en kille som pittade in i mig vilket var väldigt dumt det också men ska inte hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel genom att hänga och vara med några som var krim utan att jag hade kriminell rollen ska inte hända ingen var väldigt dumt utav mig att göra som jag valde och göra

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har spelat här till och från sedan 2022 så har blivigt bannad några gånger tidigare de mesta har varigt små bans som powergamimg och suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle rpat på annat sätt en med dom kriminella och inte skrivigt de jag skrev i ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte rollspela kriminell utan kriminell rollen och inte att hetsa i ooc chatten ig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka