Accepterad Tryxz | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Tage

Ditt discordnamn: Tryxz#8894 (har varigt med i dcn längre mitt förra blev hackat)

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag själv tycker att jag borde bli staff för att jag är en driven person som vill kunna göra mer för unive. Just nu som jag är servervakt kan jag banna folk och kicka jag tycker visst kan de hjälpa men jag vill verkligen kunna hjälpa unive mer en att bara kicka och banna så unive blir en plats där alla känner sig välkomna att spela på.

sen har jag också lite kunskaper inom staff områdena som
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
support-ansvarig. har hand om support och tar olika support ärande och hjälper folk med regelbrott och buggar som kan ha hänt lite allt möjligt
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
servervakt-ansvarig. har hand om alla servervakter på servern så alla tar rollen på rätt sätt och så ingen abuse sker. Dom jobb är även att svara på servervaks ansökningar och servervakts intervjuer.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
krim-ansvariga har hand om alla kriminella på servern så att de kan bli så de så bra rp nivå inom krim rpn. Dom ska även ta krim roller från folk som inte kan ta rollen seriöst.
donations-ansvariga. De är dom som tar emot alla donationer som kommer till unive så man kan utveckla unive på olika sätt. Skulle säga att de är nog den rollen där man bär mest ansvar.
rp-ansvarig. rp-ansvariga ska hålla lite extra kol på rpandet så att de kan bli så bra rp som möjligt. som ska även specca lite extra och ba se till så allt går bra på servern.
jobb-ansvariga. jobb-ansvariga har kol så att de tillexempel inte sker någon korruption inom något yrke. Dom ska även se till så att alla regler inom jobben följs.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sen finns de även områdes ansvariga inom alla staff områden som har kolla på att alla staffs inom ett område sköter sig och gör ett bra jobb.
De va lite olika staff områdderna jag kan har säkert missat någon men de är alla jag kommer på just nu.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? vardagar
måndag 16 - 22
tisdag 15 - 22
onsdag 16 - 22
torstdag 15 - 22
fredag 15 - 02
lördag 13 - 02 (har någon paus i mellan också)
söndag 13 - 22 (har någon paus i mellan också)
lov/studiedagar
13 - 02

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ett och ett halft år tror jag. men har inte varigt wl super länge tror jag.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Asså igentligen har jag inte jätte mycket tidigare erfaren heter förutom att jag kan några coomads som
/noclip
/goto (id)
/revive (id)
/kick (id) (anlednig)
/sqlban (id) (dagar) (anlednig)
/freeze (id)
/unfreeze
/bring (id)
/unban (hex) (anlednig)
/toggleid
/togglename
/v (spawnnamn)
/setperm
/setjobb
/giveitem
/addkey (nycklensnamn)
/sv (sv chatten)
/tpm (du brigas till din waypoint)
/sc (staff chatten)
/m (id)
/clearinventory (id)
/givewepond (id) (spawnnamnet på vapnet) (hur många)
/banhistory (hex)
/spec (id)
/who (id)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation är nog de jag hällst inte vill jobba inom men ifall de värkligen behövs flera don ansvariga är jag redo att hoppa in som de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka