- Meddelanden
- 146
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Tage
Vad heter du på discord? Tryxz#8894
Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. måndagar 16 - 23
tisdagar 16 - 23
onsdagar 16 - 23
torsdagar 16 - 23
fredagar 16 - 02
lördagar 13 - 04
söndagar 12 - 00
lov 13 - 02
Hur länge har du varit medlem på Unive? osäker men tror runt en 6 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 gånger tidigare
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffs ingame så som att banna regelbrytare och dva bilar som är i vägen så att rpn kan förbättras och vara på en stabil nivå. En servervakt ska banna/kicka folk som gör regel brott och på lite mildare brott en kick sen ifall de är lite grövre en svban som då kan förlängas ifall de behövs. En servervakt kan ju även dva bilar de är så ni staffs slipper göra de och även så rpn kan vara mer flytande utan onödiga och orealistiska hinder. En servervakt tycker jag även ska vara en förebild på servern och de kan man vissa igenom att göra något roligt scenario som någon annan som kanske inte har spelat på servern också vill göra, och tänker att en servervakt faktiskt är en person som kan rpa seriöst och hjälpa till på servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till och driva fram unive så mycket jag kan förr va jag helper men de va ett tag sen och sen var jag servervakt men sen glömmde jag bort ett servervakt möte som va slarvigt av mig och blev av med sv rollen och nu känns de som jag inte kan göra någon nytta på servern och skulle tycka att de va kul ifall jag kunnde göra de igen och kunna driva fram unive så gott jag kan.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är t.ex att din kommpis håller på att lalla på piren och kanske slår någon helt utan anlednig men sen bara för du känner han så ger du han ingen ban. Sv abuse är t.ex att man ska storma ett gäng hus och för att då inte förlora scenariot sätter du på toggleid så du kan använda de till sin egen fördel så du kanske inte förlorar scenariot.
Vad heter du på discord? Tryxz#8894
Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. måndagar 16 - 23
tisdagar 16 - 23
onsdagar 16 - 23
torsdagar 16 - 23
fredagar 16 - 02
lördagar 13 - 04
söndagar 12 - 00
lov 13 - 02
Hur länge har du varit medlem på Unive? osäker men tror runt en 6 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 gånger tidigare
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffs ingame så som att banna regelbrytare och dva bilar som är i vägen så att rpn kan förbättras och vara på en stabil nivå. En servervakt ska banna/kicka folk som gör regel brott och på lite mildare brott en kick sen ifall de är lite grövre en svban som då kan förlängas ifall de behövs. En servervakt kan ju även dva bilar de är så ni staffs slipper göra de och även så rpn kan vara mer flytande utan onödiga och orealistiska hinder. En servervakt tycker jag även ska vara en förebild på servern och de kan man vissa igenom att göra något roligt scenario som någon annan som kanske inte har spelat på servern också vill göra, och tänker att en servervakt faktiskt är en person som kan rpa seriöst och hjälpa till på servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till och driva fram unive så mycket jag kan förr va jag helper men de va ett tag sen och sen var jag servervakt men sen glömmde jag bort ett servervakt möte som va slarvigt av mig och blev av med sv rollen och nu känns de som jag inte kan göra någon nytta på servern och skulle tycka att de va kul ifall jag kunnde göra de igen och kunna driva fram unive så gott jag kan.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är t.ex att din kommpis håller på att lalla på piren och kanske slår någon helt utan anlednig men sen bara för du känner han så ger du han ingen ban. Sv abuse är t.ex att man ska storma ett gäng hus och för att då inte förlora scenariot sätter du på toggleid så du kan använda de till sin egen fördel så du kanske inte förlorar scenariot.