Accepterad Tryxz | Ansökan till Servervakt [HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Tage

Vad heter du på discord? Tryxz#8894

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. måndagar 16 - 23
tisdagar 16 - 23
onsdagar 16 - 23
torsdagar 16 - 23
fredagar 16 - 02
lördagar 13 - 04
söndagar 12 - 00
lov 13 - 04

Hur länge har du varit medlem på Unive? fyra månader typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 12 gånger tidigare och har taggigt lärodom av dom

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att kunna underlätta för staffs inne på servern genom att banna eller kicka. När Servervakerna ska banna eller kicka så skulle jag säga att dom ska va lärorika för att ifall dom är lärorika kommer inte regelbrott upprepas fler tal gånger. Men en servervakt ska banna och kicka men dom ska fortfarande inte gå runt och leta efter regelbrott för en servervakt ska rpa normalt sen när dom ser att någon gör regel brott ska dom ta återgäder genom att banna eller kicka beroende på hur grovt regelbrottet är. Sen ska även en servervakt va en förebild för andra på servern genom att kanske göra något rolig scenario så att alla fattar att en servervakt är folk som kan rpa och hjälpa på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna göra något nytta på servern för jag va servervakt innan sen var jag borta ett tag då jag missade mötet så jag blev av med rollen. Men jag vill kunna göra nytta igen på servern efter att ha blivit av med rollen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när t.ex din kompis lallar håller på att sparka på folk men du väljer att skita i att banna han bara för att du känner han. Sen abuse är att du använder dina perms till din fördel t.ex ifall du ska storma ett gäng hus och du vill kunna se alla och då slår du på toggleid för att de ska underlätta i ditt rp:ande
 
Vidare, du har 48h på dig lycka till
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top