Accepterad TrymTheStreamer | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrymTheStreamer

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Trym Eldby

Vad är ditt discord namn? ID: 414160463715237889 | Trymthemetalhead

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 1991

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucifer Godson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kind, fair, thoughtful, caring, helpful

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lucifer Godson is a Norwegian born who grew up nearby the border of Sweden in Norway, he deicided to go to Sweden cause of him being a big fan of Swedish Metal music, and is huge fan of movies, sports, and more. | Plan for charecter is to discover the new city he moved to and get familiar with it, perhaps get a job somewhere to make money, and / or see the offer of "non whitelisted jobs" where you could earn money too, example taxi driving locals ?

Vad kan du bidra med till serverns RP? to be helpful with directions and being a quick learner, being a fair driver if people need a lift. I can help deliver rp scenarios and bring it to live

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Powergaming, at man inta är fair altså at man bara prövä alltid at vinna ?

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? at man inta skal bruka for exempel informasjon / huska informasjon från andra's stream ( Metagaming)

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? that you should behave yourself, and not be discriminating against others would be a crucial example... annet kan vara RDM och VDM, men en jag tenker på. sista är at man må spela på skador ( sell the injuries) ellers blir det Fail RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Väll, med at jag är Norsk så kan det henda at jag snakka Norsk inniblandt, eller Engelska viss det funkar når jag har et problem med forklaring... Jag snakkar muligens lite Langsomt iblandt når jag är nervös eller skrämt eller pröva tenka vad jag ska svara

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka