Nekad Tryhardvincent | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryhardvincent

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199182831929/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Andersson

Vad är ditt discord namn? VortexGG

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Love 18år karaktärens inträsse är bilar gaiming och polis

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att Jag är särigös med rp och rolig kan mycket om roleplay men jag vill lära mig mer och där för vill jag gå med i unive för att det värkar legit och särigöst

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har hört att det är en riktigt bra RP server och att det finns många bra jobb och aktiviter och särigöst

Hur hittade du Unive? Jag hitta en kille på tiktok som rekomendera det till mig och det lär legit och många gillar det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att jag gillar detta med role play jag brukar göra role play videos på youtube och jag hitta ett inträsse i roleplay som jag aldrig har haft för något annat.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära mig mer och mer jag kan inte så mycket mer jag gillar och hålla saker kort och jag har ADHD så jag är inte så bra med vänner för att jag inte är som alla andra därför söker jag till Unive för att alla blir behanlade med respeckt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men jag försker hitta en bra rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka