Nekad Tryhard-Kaan™ | Chef-jobb ansökan [GSP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malmö09242

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP

Vad heter du IRL? Kaan

Vad heter du på discord? dj.yella

Hur gammal är du? 15 År gammal

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär sedan 8 Juli 2022 så ungefär 1 år och 3 Månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att vara tillgänglig alltid när nån behöver hjälp också vara med i möten och hjälpa dom som jobbar åt mig och utveckla jobb rpn. Jag är ju redan Delägare på GSP och då känner att jag har mest erfarenheter inom detta jobb. Jag har ju anställt ungefär 50 Pers bara på förra månaden och typ 10 just nu. Jag tar inte in lalliga Rpare bara dom som har väldigt mycket Social RP och som inte är korrupt inom detta yrket då. Om inte folk Jobbar eller är inaktiv så borde dom skriva det i den kanalen och då inte bara rpa på deras andra karaktär för att bara ha GSP rollern på DC kommer samt börja rensa på grund av vi har väldigt mycket personal nu och vi borde minska det på grund av att ingen jobbar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju då jobbat mig upp till delägare och då tycker att jag borde ta över på grund av mycket erfarenhet inom jobbet och jag är rätt person till detta tro mig.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne ungefär 8 Timmar per dag och rpar inte bara som Kriminell hela tiden och kommer att vara aktiv i GSP antälla nya kompitenta personer som tar sin rp till en annan nivå och sedan är inte kaxiga. Jag anställer ju många men det har blivit mycket inaktivt på sistone och då behöver rensa lite men inte kunnat göra då 1Skyle va då Ägare ocg då vågade jag inte göra någonting då.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle fortfarande Rpa på Unive som Delägare och då hoppas den nya ägaren inte kickar mig för att jag och dom andra sedan innan har gjort GSP så stort som mögligt och då är lite konstigt om han kickar oss.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Bara Unive.

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka