Nekad Trygvee | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trygvee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Trygve#7442

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2008

Berätta om din karaktär. Robert Lind är 51 år gammal och har varit med om mycket i sina dagar. Han har varit poliskommissarie men valde efter 14 år att han ville göra något annat i sitt liv. När han fyllde 40 så flyttade Robert utomlands och valde senare att starta upp en nattklubb.
Han sålde lite droger där efter stängning vissa dagar, efter några år blev han mer och mer känd för det.
Efter någon månad gick han med i en kartell och började sälja droger åt dom. Han fick tillhyggen i början men efter ett tag så fick han tyngre vapen som Micro smg osv.
Men tillslut förstod han att det var väldigt dumt att hålla på med vapen osv så han flyttade tillbaka till sverige och blev advokat. Såklart blev han aldrig dömd för sina grova brott så det gick bra för honom när han skulle bli advokat då han hade mycket erfarenheter inom polisyrket och visste hur förhör/rättegångar gick till och hur man skulle tänka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med bra rp och utvecklade scenarion. Jag kommer försöka dra ut på alla scenarion så dom blir längre och roligare för båda parterna i rpn. Jag kommer också försöka att göra unika scenarion som folk inte upplevt så ofta. Jag försöker alltid tänka ut hur jag ska göra scenarios så att det blir roligt för alla och så att scenariot går rätt till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man bara tänker på sig själv helt enkelt. Man ska alltid försöka att göra så scenariot blir roligt för båda parterna som t.ex ett butiksrån är det mycket roligare om inga skott avlossas så scenariot blir längre och det blir roligt för båda parterna i slutändan.

Hur hittade du Unive? Alla vet nog vad unive är. Hittade det igenom streamers, fivem listan m.m

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka