Accepterad Tryggen | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryggen

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? fro0zen02

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Niklas jansson 2002-10-14

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, trevlig, schysst

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kom från en jobbig uppväxt och började med olagliga substanser. Nu har flyttade jag till en ny stad för en omstart i livet med jobb, bil och en stabil inkomst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att spela efter alla regler och rapportera ifall andra bryter dem, så servern behåller ett bra rykte.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela bara för sin egen vinst utan andra ska också få ut något av situationen så att det blir en roligare RP för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, men har lärt mig att det finns konsekvenser för de mesta

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Betyder att man inte får slå eller döda folk helt utan anledning. Metagaming: Man får inte använda sig utav information som karaktären inte vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ingen aning

Hej Oscar!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej Oscar!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
den taggen funkade igår när jag blev neckad

Hej Oscar!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:

- Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej Oscar!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:

- Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
jag har precis flyttat från min gammla stad till den här för en omstart i livet jag, vill få jobb och några nya vänner och en mängd bilar, jag vill också skaffa något utav dem finare hussen. I min gamla stad så hade jag grova dråg missbruk efter min tuffa uppväxt med en död mamma och en pappa som redan vart i grova missbruk sen innan det var där han drog in mig i en tidig ålder. därför vill jag ha en omstart på mitt liv i den nya stan.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka