Accepterad truxx | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

truxx

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad är ditt discord namn? truxx#6523 / tamkatt

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Erik Olofsson är en grabb på 24 år som är uppfödd i södra Sverige tillsammans med sina syskon & föräldrar. Det han gillar att göra på sin fritid är att spela spel & hålla på med bilar. Eriks uppväxt har varit bra då han alltid haft människor runt om kring sig att hänga med. Vissa har varit ett par år äldre än han själv och andra varit ett par år yngre än sig själv. Många av de med en åldre yngre en Eriks egna har sett på honom som en storebror då många tycker han är en bra förebild. Erik försöker alltid hålla sig trevlig utåt men har också möjligheten att bli arg om det är någon som går han på nerverna. De Eriks vänner och familj inte vet om är att Erik håller en mörk sanning bortom sina vänner och familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig rp och roliga scenarion. Se till att alla dom som är runt om kring eller med i ett scenario har kul och kan få sig ett glatt skratt. Hjälpa till att få servern att växa till högre höjder och även hjälpa till att höja kvaliteten på RP:n. Att hålla en proffsig nivå på rpandet är viktigt och jag känner att jag kan hjälpa till att det blir så. Att nya spelare kommer in på servern för att testa och inser att det kanske faktiskt är värt att stanna och faktiskt bli en med resten av oss spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska aldrig gå för att vinna i ett scenario. Låt oss säga att man tillexempel har rånat en bank & hamnar i en polisjakt. Då ska man inte använda sig av op bilar samt att man ska rpa på ett sätt som gör att både parterna tycker att det är kul. Man ska alltså inte gå in i ett scenario med inställningen att "jag ska vinna detta scenariot" då det klassas som powergaming.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på servern sedan tidigare, tog en paus runt vintern 2022 för att fokusera på att göra klart gymnasiet & lägga privatlivet som prioritering

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka