Nekad trutoxic | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trutoxic

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015948948/

Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad är ditt discord namn? trutoxic

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2006

Berätta om din karaktär. leon hoque han har haft en tuff uppväxt, han har en fosterfamilj för hans biologiska föräldrar slog honom när han gjord något fel. I skolan har han varit mobbad men ändå klarat sig med bra betyg.
när han gick ut skolan började han jobba som brevbärare och känade bra lön. han är ganska nöjd med livet. men han känner att han vill ha nytt jobb det jobbet är kriminell han gillar bilar, alla sorts bilar.
han vill även starta ett företag som heter leon det är hans dröm. leon är född på 2001 och fyller år 01-01 .han
han har tänkt på att ta sitt eget liv några gånger men han gjorde inte det och det är han glad för, För nu mår han mycket bättre. han är kär i en tjej som han såg på torget en gång och han tänker på henne
väldigt mycket, leon hoppas verkligen att han hittar henne igen så han kan få hennes nummer och kanske börja dejta. han har hittat vänner som betyder allt för han han vill aldrig lämna dom för det är hans bästa vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? , Det är för jag är en seriös rpare som tar rp till 100%, Bryter inte mot reglerna som andra vissa personer i staden,
och om något annan person skulle göra fel skulle vi skicka in det till staffs då jag använder medal
samt jag kommer vara rätt aktiv ungefär 4-12 ish timmar om dagen, ni staffs kommer märka att jag kommer skapa Feta scenarion och bidra med otroligt bra Roleplay.
jag kommer inte vara som vissa andra personer och försöka visa till alla att jag är med i gäng liksom (om jag är de), Jag kommer vara "lowkey" och när jag ska använda vapen ska vi aldrig skjuta i staden,
eftersom det är suntförnuft. utan vi hade kidnappat dom och tagit dom upp till sandy och försökte få så mycket info som möjligt och om personen har gjort något grovt mot oss hade vi klippt dom,
Det jag menar här är att jag inte kommer skjuta mitt i stan, jag ska försöka få polisen tillit så dom inte ska tro att jag är med i gäng,(om jag är de) vi ska aldrig säga till några att jag är med i gäng heller bara till närmsta kontakter,
jag ska ha så seriös rp som möjligt och inte gå runt och säga "att jag äger staden och är störst". Som sagt vi kommer vara lowkey och bidra med bra RP och bra scenarion, vi lovar att följa alla regler till 100%
Även kommer vi hålla suntförnuft, ge mig 1 chans ni kommer inte ångra er. Jag kommer även vara otroligt aktivt och det kommer ni också märka, här e jag ute efter bra scenarion och bra Roleplay. Jag kommer inte sitta
och göra massa rån hela tiden för det är Failrp och sitta och göra bankrån eller butiksrån varje kvart utan jag kommer också vara social jag kommer lixom inte visa att jag e ett gäng. (om vi är de) Sedan har jag mycket
erfarenheter att vara kriminell, jag vill inte ha massa gängkrig hela tiden för det är orealistiskt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är mogna staff och aktiva. Jag tycker även att det är bra rp och mycket spelare vilket gör det till en bättre rp upplevelse. Unive är en bra server med unika scripts vilket jag gillar.

Hur hittade du Unive? Jag sökte efter en svensk rp att spela på efter jag sett det på youtube. Då rekommenderade en kompis mig denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli omtyckt om få mycket vänner och göra bra scenarion. tex kidnappning chill scenarion polistrafikstopp m.m. jag tycker att allt inom rp är spenande och kul. med tanke på att jag har 1300 timmar så har jag varit med om mycket scenarion. Men jag har ändå inte påträffat alla scenarion. som texfritagning och automatvapen. då det inte är jätte bra rp att ha en ak-47 i sitt motell. Så jag har aldrig haft sånt. men målet är att få så bra scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att göra och bra scenarion. och att Träffa vänner få wl och kriminell rollen. donera nån gåång oså

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka