Nekad trutoxic | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trutoxic

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015948948/

Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad är ditt discord namn? trutoxic

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2006

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter leon hoque. hans uppväxt var tufft han bodde i 121 det var tufft med hans 2 bröder william och labib och hans pappa adull. jag och mina bröder flyta till staden med för hoppningar om att få en bra fram tid. och är 27år gammal. Han har förhoppningar av att bli framgångsrik och träffa nya vänner. leon Hoque är Nu redo för nya steg i livet och är förhoppningsfull.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har jobbat hårt och kommer bidra en bättre rp och För att jag har spelat mycket på unive senaste tiden och tycker det vart väldigt kul. Jag vill ta steget längre in i Rp och få tillgång till alla andra funktioner som servern har att erbjuda som att t.ex. skaffa ett jobb. Vill även hjälpa till att göra unive till en bättre och roligare server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är den största svenska rp servern och jag tycker servern är gjord på en bra grund och jag hoppas på att den fortsätter växa. Det är även en väldigt seriös server vilket jag har börjat gilla

Hur hittade du Unive? Jag sökte efter en svensk rp att spela på efter jag sett det på youtube. Då rekommenderade en kompis mig denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en så rolig rp upplevelse som möjligt, kunna skapa roliga scenarion osv. Ha en så rolig men seriös rp som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Just nu är mina mål att skaffa jobb och komma djupare in i rpn. Sen skulle jag gärna försöka söka till kriminell rollen och gå vidare den vägen i framtiden. Men annars att bara ha en rolig och seriös rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka