Nekad Truls on bebsi | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Proplayser

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199318643186/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? proplayser#0386

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Gustafsson och är född 1995( 27 år gammal). Han har haft en okej uppväxt men en dag när Erik var ganska liten så kom hans pappa inte hem från jobbet. Polisen kunde inte hitta honom. Det har varigt jobbigt för Erik att växa upp utan en pappa. Han fick kämpa i skolan och tyckte skolan var svår. Erik gick ut skolan med dåliga betyg och var misnöjd med sig själv. Hans mamma började bry sig mindre och mindre om Erik. Erik blev deprimerad och gjorde inget med sitt liv. Han struntade i skolan och upptäckte droger och blev beroende. Det gick så långt att han inte hade några pengar och tillslut en natt när han var ute påverkad av knark blev han påkörd av en bil. Han överlevde kraschen men blev svårt skadad. Efter kraschen beslöt sig Erik att flytta till staden Unive och ta tag i sitt liv. Erik började plugga igen och gick ut med höga betyg. Nu försöker Erik att bli polis och ska påbörja sin utbildning.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför jag vill och kommer bidra med ett så realistiskt roll spelande som möjligt och så klart ha roligt. Jag sköter alltid mig och bryter aldrig några regler.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med realistiskt rp och göra allt för att sköta mitt jobb. Jag kommer spela med i alla scenarion som jag hamnar i.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive via en kompis som är medlem och splear FiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka