Nekad Truls on bebsi | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Proplayser

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199318643186/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? proplayser#0386

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jörgen Eriksson och är född 1987( 35 år gammal). Han har haft en ganska dålig uppväxt. en dag när Jörgen var ganska liten så kom hans pappa inte hem från jobbet. Polisen kunde inte hitta honom. Det har varigt jobbigt för Jörgen och hans mamma att leva utan en pappa. Jörgens mamma blev deprimerad och såg alkoholen som en väg ut ifrån depressionen. Jörgen blev misshandlad och mådde riktigt dåligt. Han fick kämpa i skolan och tyckte skolan var väldigt svår. Jörgen gick ut skolan med dåliga betyg och var missnöjd med sig själv. Hans mamma brydde sig mindre och mindre om Jörgen. Jörgen blev deprimerad och gjorde inget med sitt liv. Han struntade i skolan och upptäckte droger och blev beroende. Det gick så långt att han inte hade några pengar. Tillslut en natt när han var ute påverkad av knark blev han påkörd av en bil. Han överlevde kraschen men blev svårt skadad. Efter kraschen beslöt sig Jörgen att flytta till staden Unive och ta tag i sitt liv. Jörgen började plugga igen och gick ut med höga betyg. Nu försöker Jörgen att bli polis och ska påbörja sin utbildning.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag ska kunna bidra med en bra, seriös och social rp. Jag vill bli medlem på Unive då jag vill vara med och ta del av Sveriges mest seriösa och största rp server. Jag kommer bidra med roliga scenarion men som också e seriösa så det inte blir dålig rp. Då jag har erfarenheter med rp sen innan

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra, social, rolig samt seriös rp. Eftersom jag har erfarenhet sen innan kan jag reglerna bra och kan bidra med en realistisk och hög kvalitativ rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör scenariot roligare och då blir bättre rp. Alltså att man inte ska komma in i ett scenario med 100% chans att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive via en kompis som spelar på eran server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka