Inaktuell Truckspotter | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Juniorentm..

Icke Medlem
Meddelanden
1,081
Reaction score
93
Vad är ditt namn i verkligheten?
Charlie

Ditt discordnamn:
Truckspotter#0001

Ange ditt födelsedatum
12 April 2009 (13 år)

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff då jag är väldigt engagerad i unive och göra det bästa för alla spelare. Jag kommer då att ta hänsyn till alla som behöver hjälp på servern då det är väldigt många som spelar på Unive, Därav hinner man alltid inte hjälpa alla i t.ex. Report etc. Men jag tänker att jag kommer kunna ta det jag kan. Om jag blir staff tänker jag jobba hårt inom delen support. Jag tänker att jag kommer kunna sitta och ta support samtal med personer. Dels för att hjälpa dom men även att träffa och känna nya personer varje dag. Man vet att det brukar ta väldigt lång tid ibland när man är i support väntrum. Man kanske får sitta där i flera timmar. Därav tänker jag att där kommer jag vara och kunna ta support samtal. Men även att diskutera och samarbete emellan områdena. T.ex Jobb och kriminell. Om man tar nu T.ex. Marja Lisa. Jag tänker jobba med att man kommer få in något av script så man kan göra ett Bilstöld från Marja Lisa. Att man kanske har en lastbil där man kör in bilen i och sedan kör ifrån. Där kommer Kriminella och Poliser få roligt då Lastbilar är inte så snabba men Kriminella kan ha gisslor med sig och därav kanske komma undan. Sedan att man kanske har lite Events här och där. Carmeet, Folkrace mm. Tror folk skulle uppskatta det också. Jag kommer kunna vara inne i princip varje dag och specca. Att specca är lärorikt för då ser man vad man ska jobba med för att förbättra servern och förmedla detta vidare om det gäller större saker. Men när jag inte är ingame så är jag aktiv på forumet. Där kommer jag kunna sitta och ta ansökningar efter det området jag har valt. T.ex. Chef positions ansökningar. När vi kommer till rpn i sig och inte bara communityt så är den helt ok. Lite skevt mellan Poliser och Kriminella osv. Men det lär man ordna upp. Unive har så pass många spelare så det sker regelbrott hela tiden. Jag tänker förhindra det antingen med en kick, ban eller bara ett supportsamtal och säga att det inte var bra och gör inte om det osv.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Inga exakta sittande tider. Detta är på ett ungefär

Vardagar:
Måndag: 15:15 - 21:30
Tisdag: 13:15 - 21:30
Onsdag: 15:15 - 21:30
Torsdag 15:15 - 21:30
Fredag: 13:15 - Hur länge jag orkar
Lördag: 10:00 - Hur länge jag orkar
Söndag: 10:00 - 22:00

Lov/helgdagar

Måndagar: 10:00 - Hur länge jag orkar
Tisdagar: 10:00 - Hur länge jag orkar
Onsdag: 10:00 - Hur länge jag orkar
Torsdag: 10:00 - Hur länge jag orkar
Fredag: 10:00 - Hur länge jag orkar
Lördag: 10:00 - Hur länge jag orkar
Söndag: 10:00 - Hur länge jag orkar

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan December 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, Jag har inte så mycket erfarenheter av att vara staffs. Jag har lärt lite av mina kompisar då dom har varit staff. Men jag kan alla kommands ect.

/togglename - Du ser spelarens Steam Namn
/toggleid - Du ser Spelarens ID
/spec - Du får upp en lista på alla spelar som är inne som därav du kan specca
/specoff - Du slutar specca en Person
/skin - Du ger personen skin (Du kan ändra Karaktärens utseende & kläder)
/v - Du spawnar fram ett Fordon
/bring - Du förflyttar en spelare till dig
/goto - Du går till en spelare
/givemoney - Du ger en spelare pengar
/giveaccountmoney - Du ger en spelare pengar på dens Bank konto
/setperms - Du ger en spelare "tillgångar" ingame
/ooc - Du skriver ett ooc meddelande ingame för alla spelare
/tpm - Du går till din waypoint på mappen
/addkey - Du spawnar fram en nyckel
/clearchatforall - Du rensar chatten för alla spelare
/sc - Du skriver i staff chatten
/sv - Du skriver i Servervakts Chatten
/svban - Du bannar en spelare i 1 timme
/ban - Du bannar en spelare
/unban - Du unbannar en spelare
/banhistory - Du ser ens spelare bans
/announce - Du skriver en annons för alla spelare ingame
/revive - Du ger ens spelare fullt liv
/dv - Du tar bort någons spelare en bil
/freeze - Du fryser en spelare
/unfreeze Du slutar frysa en Spelare
/clearinvetory - Du rensar ens spelare inventory
/setjob - Du ger en spelare ett jobb

Även om du är vid en spelare och klickar "G" så får du fram en meny om Spelarens Karaktärs Information och Inventory.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support & Jobb.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Jag skulle också kunna jobba som donation och Kriminell ansvarig också.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka