Accepterad Truckspotter | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Juniorentm..

Icke Medlem
Meddelanden
1,081
Reaction score
93
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ditt discordnamn: Truckspotter#0001

Ange ditt födelsedatum 12 April 2009

Varför ska just du bli staff? Varför jag ska bli staff är för jag har vänner i staff teamet samt vänner som har varit staff. Dom säger att det är roligt att vara med staff. Jag har varit Medlemskaps Ansvarig i snart en vecka och jag tycker att jag vill bli helper. Jag kommer satsa väldigt mycket på att specca och göra det roligt för båda partena. Jag har speccat stora scenarion såsom rån och butiksrån, Ingen rolig rp som alls. Många pittar i höga hastigheter andra väljer att skjuta det första dom gör, Vilket är regelbrott, Jag kommer våga ta åtgärder och står fördom, Kommer rensa upp alla lallare ifrån servern. Jag kommer satsa så mycket det och ta bort lallare som inte kan bete sig, Fol som gör regelbrott dagligen och blir bannade. Jag har sett att många sitter i suppotr väntrum men inge staff tar det/dem ärendena så jag kommer ta så mycket som möjligt, När man är staff så handlar det väldigt mycket om att samarbete med andra staff, Vilket jag kommer kunna göra

Sedan har jag som förslag till jobbdelen Lite rån till Marja Lisas där man startar rpnet, Får 1-3 bilar och behöver fly till en lastbil/Fraktfartyg, Lastbil eller båt går varken så snabbt så att det blir roligt för båda parterna, Sedan har jag bil förslag, Icke medlems jobb osv.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Runt 3-5 ttimmar varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen December 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men kan dom flesta kommandon samt hur man ska agera.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, SV

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Krim och Donation är jag osäker på i början, Kanske senare

Senast ändrad:
förkännar staff har svarat på väldigty mycket medlems ansökningar och är lämplig och mogen sedan är han framförallt väldigt aktiv ! stort + rep !

Välkommen till teamet

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka