Accepterad Truckspotter | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Juniorentm..

Icke Medlem
Meddelanden
1,081
Reaction score
93
Vad är ditt namn i verkligheten?
Charlie

Vad heter du på discord?
Truckspotter#0001

Ange ditt födelsedatum
12 April 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig?
Anledningen till att jag säker till Medlemskap Ansvarig är för jag vill hjälpa Unives Community. Det kommer in nya medlemmar per dag och och vill göra så att dom jag tar in till medlem ska vara mogen för medlem. En annan anledning till varför jag ansökte är för att du möter nya personer och deras personligheter. Sen så tänker jag satsa på staff.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig?
NI ska välja mig då jag tycker att jag är en mogen person som är väldigt aktiv. Jag är aktiv båda på forumet och på discord. Jag är en hjälpsam person som kan hjälpa personer men även att jag kommer kunna ta intevjuer varje dag. Jag kommer även att vara nårbar osv. Ni ska även välja mig för att jag kommer satsa 100% på den tiden jag sitter framför datorn på just denna roll.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor?
Jag tycker att man alltid ska bemöta varandra med respekt och vara trevlig. När man tar intevjuer så ska du utveckla på ett respektabelt vis och inte hetsa varför du neka eller godkända det.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive?
När man ska ha medlem ska man vara lojal mot servern och även att du förväntas kunna alla grundregler.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha?
Jag anser om man är medlem på Unive så ska man kunna alla grundregler och kunna rpa på ett bra och smidigt sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? . Du skall kunna ta både Intevjuer och skriftliga. Du ska även kunna ha det ansvaret att du är mycket aktiv på discord och forumet så folk kan bli fler medlemar. I skriftliga delen är det viktigt att om du nekar så skrivar du nekad och varför du har nekad den. sedan skriver du ut de i discorden. På muntliga gäller samma sak där. Om den blir nekad så går du till forumet ock skriver nekad på mutntliga och sedan nå tråd låst och flyttat till akriv. Men man skall atlltid skriva ut i discord om dom har blivit godkända eller ej. Du ska även ha ett bra attityd som gäller både i skrift och i tal. så personen inte undrar vem e den här. vad har han gjort.

Hur ser din aktivitetet ut?
Inga exakta sittande tider. Detta är på ett ungefär

Vardagar:
Måndag: 15:15 - 21:30
Tisdag: 13:15 - 21:30
Onsdag: 15:15 - 21:30
Torsdag 15:15 - 21:30
Fredag: 13:15 - Hur länge jag orkar
Lördag: 10:00 - Hur länge jag orkar
Söndag: 10:00 - 22:00

Lov/helgdagar

Måndagar: 10:00 - Hur länge jag orkar
Tisdagar: 10:00 - Hur länge jag orkar
Onsdag: 10:00 - Hur länge jag orkar
Torsdag: 10:00 - Hur länge jag orkar
Fredag: 10:00 - Hur länge jag orkar
Lördag: 10:00 - Hur länge jag orkar
Söndag: 10:00 - Hur länge jag orkar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Ja. Men spelar endast på Unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nepp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka