Nekad Troyun1 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troyun1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: /steamcommunity.com/profiles/76561198380863843/

Ditt Hex-ID: 11000011911d163 (Hex)

Vad är din discord tagg? Troy#6069

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? : Du har blivit avstängd för: suntförnuft, trakasserier

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte tror dom började speka i slutet av senariost o trodde jag sa sakerna helt random

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte förbi troget en bil kör in i mig, jag skriker vad fuck gör du, han o typ 3 till hoppar ut hur hans bil o skriker på mig o säger massa svordomar och sedan säger jag tillbaka dom frågar vart jag är i från o jag säger syrien dom säger du har it ens ett land då säger jag att jag kom in i hor sverige o äger er nu

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för jag hade en andlding att säga tillbaka och hade gjort samma sak irl och tror dom felsta hade gjort det men tror att adminen började speka i slutet så det såg ut som det bara var jag som sa saker helt random

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har it blibit bannad vad jag vet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte blibit så arg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Bättre temprament o välja mina ord bättre

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka