Accepterad TroxyThe | Chef-jobb ansökan SVJ [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TroxyThe

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regionchef/SJV CHEF

Vad heter du IRL? Justin

Vad heter du på discord? Troxy#5856

Hur gammal är du? 14år

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har snart spelat på unive i 3 år då jag startade i 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? För att intyga sig som chef för just vården så behövs det en hög strategi för kunna utveckla vårdens sjukvård och rpandet och jag som chef ska kunna ta det på bästa sätt och anställa personer som har hög rp-nivå och går för yrket dom jobbar på . Sen jag som chef ska kunna hålla viktiga tal och viktiga utbildningar så mina arbetar kan förbättra sig i yrket och kunna göra mer nytta för Unives SJV. Samt nu när det är så lite aktivitet i SJV så kommer jag utveckla JSV genom att ta in mogna personer som vet hur ett blåljus jobb fungerar inom världen och vet hur man ska bete sig inom ett sådant viktigt yrke som utgår ifrån blåljusen och en hög rp nivå. Jag själv måste kunna ha samband med att jag måste kunna ta kritik och kunna utöka SJV anställda och kunna planera möten och olika sorts viktigt grejer som man måste göra som en regionschef då SJV är en stol del av rpandet inom Unive. jag som chef hade tagit det på bästa sätt och utvecklat alla utbildningar och möten så folk vet att jag som chef tar det på fullaste allvar och engagerad i mitt yrke och i min position som chef för ett stort yrke. Jag vill även komma på nya grejer för SJV som gör att det händer något nytt i själva SJV jobbet och gör så att folk mer blir intresserad av att komma in i yrket. Jag själv har ett stort intresse för att utveckla jobb och göra något nytt nästan hela tiden då kan man säga att jag har kreativitet enligt mig då jag gärna vill kunna utveckla unives SJV för ett roligt SJV. Jag som SJV chef kommer även behöva ta ett stort ansvar för mina anställda och hålla koll på dom så dom inte gör något fel eller något som gör så att dom missbrukar sin makt som anställd hos sjukvården. Jag kommer även behöva hålla koll på folk som håller på och lallar som sjukvårdare då jag vet att det finns många lallare i sjukvården samt rädningstjänsten. Men jag som person och enligt mig tror att jag som regionchef att gjort ett bra jobb och kommit på nya grejer och anställt rätt personer för att sådant yrke så att allt går i ordning och rättväg så folk i unive kan ha det roligt och slippa vänta på at en sjukvårdare ska komma då jag kommer anställa rätt så många och anställa folk med hög rp nivå och folk som har bra erfarenheter inom yrket SJV! Jag kommer även komma med bra utbildningar och möten som kommer vara väll utvecklade. Det är hur jag hade tänkt utveckla SJV jobbet :))

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är ju rätt så många jobb då jag känner till nästan alla jobbb inom mina 2,5 år i unive. Mina erfarenheter är då, Räddningtjänsten, Securitas och Polisen då dom också är blåljus yrken och fungerar på nästan samma sätt. jag var personal ansvarig på Securitas och på polisen var jag assistens och på räddningtjänsten skulle jag bli Biträdande Chef men var Pa ett bra tag så jag har hyfsat bra erfarenheter inom blåljus yrken och då jag vet hur man ska bete sig och hur man ska va som person och hur man ska vara som en chef inom yrket då jag varit chef på tidigare jobb men då har det inte varit blåljus yrken då det va Maisonette och Falck och The palace. Det är gamla jobb men jag själv som person skulle säga att jag ändå har hyfsat bra erfarenheter inom blåljus jobben och även som chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag gör inte så mycket om dagarna så skulle säga att jag har mycket tid att lägga på unive och själva SJV yrket och som regionchef

Vardagar
Måndag 17:30 - 21:30
Tisdag 17:00 - 21:30
Onsdag 20:30 - 22:00 har basket träning denna dagen
Torsdag 19:30 - 22:00 har basket träning denna dagen
Fredag 17:40 - 00:00

Helg
Lördag 09:00 - 00:30
Söndag 08:30 - 21:30

Lov
Har jag typ alltid tid så runt 08:30 - 04:00

SOMMAR LOV ÄR EXAKT SOM LOV så jag har alltid i världen att spendera på unive

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart unive betyder mycket för mig

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? jag fler tal gånger då jag spelat i 2,5 år

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka