Nekad Troxy | Chef-jobb ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troxy.

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Justin

Vad heter du på discord? Troxy#5856

Hur gammal är du? 12år

Hur många timmar har du på Fivem? 31.5 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef för att kunna hjälpa folk att ansöka till jobbet, hjälpa personer med bilar som har gått sönder och vill bidra med bra rp

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? att hjälpa folk med bilar som behöver fixas, anställa folk om dom förstår reglerna och det

Berskiv din karaktär? Hejsan! Min karaktär heter Axel sundsvall och är en man på 22 år ålder som är född i stockholm. Axel har haft det lite svårt i sina unga dagar han var t.ex hemlös redan vid 11 års ålder. Men eftersom Axel är så stark så har han klättrat upp till den person han är nu. Axel har skaffat nya vänner eftersom hans gamla kompisar och familj tråkigt nog lämnade honom helt ensam mitt ute på gatan. Axels bäste vän han heter mohammed ali och är en allmänt schysst grabb, axel och Mohammed har varit kompisar i snart 5 år. Abdi gillar att köra bil, spara pengar, köpa snygga bilar. Axel är 182cm lång och väger 87kg, med andra ord normalstor.
Axel har inga syskon och där med inga föräldrar vid liv... Han har inget utländskt ursprung vad han vet. Axel äger även en Volvo 740 som han är jätte stolt över att glida runt i staden med. Han har en dröm att få jobba på Mekonomen för att hjälpa folket som behöver bil support. Efter Axel blev hemlös så blev han ganska beroende av att meka med bilar för att han tyckte det var avslappnade att bara skruva och ta det lungt.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag förutom om jag inte har har någor annat planerat

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart unive är den bästa servern jag vet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar bara på unive så nej jag spelar inte på någon annan server

Har du läst våra Regler? Ja jag är medlem så jag har läst era regler

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka