Nekad Troxxy | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troxy

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Troxy#0002

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela lite hur länge jag vill, med det sagt så kan jag nog garantera mellan 3-5 timmar om dagen. Detta inkluderar också vardagar och helger, vilket ger en plus i kant om varför jag borde bli SV. Jag vill dock konstatera till att vissa dagar är jag kansks mindre aktiv eller också mer aktiv, för den delen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var medlem på unive i några månader sedan tidigare, men börja sedan bli inaktiv. Nu några månader efter har jag hittat hem till Unive igen. Nu har jag varit i medlem i ca 2 veckor.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ansöker från telefon, och saknar möjlighet att stå vid datorn nu. Skickar via dm om denna ansökan går igenom. 😊

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? För mig är en servervakt som ser till att spelarna sköter till sig, detta ska dock göras i ens omgivning och inte utöver hela servern. En SV skall också kunna vara en person som har bra med erfarenhet inom RP och dess regler.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tror att jag kan hjälpa till servern något enormt, jag upplever en hel del lallare på servern och det gör lite ont att se dom inte få några åtgärder. Dom förstör dessutom RPn för alla andra i dess omgivningen, och det kan leda till att man tvekar lite på servern RP nivå. Att ge dessa individer som lallar runt en eller flera varningar tror jag att det kan få dom på andra tankar, tillexempel att dom inser att dom förstör för andra.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt skall ha koll på serverns regler och känna till dom, även tålamod är nyckeln till det hela. Att man ger spelarna en chans att få RP, och inte banna dom direkt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och abuse är att man inte använder sin roll på rätt sätt, man använder den till sin fördel och det är givetvis fel. Man ska inte heller vara för schysst, även om det är ens kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka