Nekad Troxe | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Troxe

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ture

Vad heter du på discord? troxe.

Vad är ditt Hex:ID steam:11000011c5e0bb0

Ange ditt födelsedatum 6 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar kan jag vara inne typ 16-22 men kan vara olika för att om jag har mycket skola och så
helger typ när som men en vanlig tid 14-01:00 men tar paus mellan åt

Hur länge har du varit medlem på Unive? 18 Juli 2023 men jag tog en paus ett tag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går int att lägga in en bild men men de stod 3 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en vanlig spelare som har i uppgift att ta hand om serverns lite mindre ärenden så att staffs kan göra det lite "viktigare" men en servervakts arbete är å viktigt. tex om det är någon som lallar så kan dom banna den personen och då är ett problem borta som kan förstöra rpn. eller om någon kör över folk kan dom snabbt banna den personen så dom gör ett bra underhåll på servern och förebygger så att det ska bli så bra rp nivå som möjligt

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är trött på folk som inte kan bete sig och jag vill kunna göra något åt saken det sker för mycket lallande på servern och jag vill hjälpa till med att göra den så bra som möjligt och därför söker jag till sv

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En typ av abuse är att du och din kompis är ute och gör något han råkar dö av något som är ett senario och då väljer du att reva din kompis ist för att rpa på det. Kan vara att du dör i ett senario och revar dig så att du får en fördel det är å en typ av abuse.

Tillbaka