Accepterad Troxe | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troxe

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ture

Vad heter du på discord? troxe

Ange ditt födelsedatum 2 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill vara med att ta in nya och bra rpare till servern och jag vill hjälpa till med serverns spelare och få dom att ha en så bra rp som möjligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag är bra på att prata med folk samt att lära det rätt saker och jag är mycket aktiv både vardagar och helger.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Det är alltid viktigt att alltid bemöta folk med respekt och en bra ton det hjälper inte att vara otrevlig då är det stor chans att det bara inte lyssnar eller att de börjar att vara otrevlig tillbaka och då går det inte att hålla en konversation. Och det är alltid bra att vara professionell när man är MA.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem ska vara en grej som man får när man har bevisat att man har kompetent och en bra rp det ska inte bara vara en roll som alla kan ha utan man ska förtjäna den.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska vara mogen nog för att få ha den rollen man ska inte lalla runt. Man ska veta unives regler det är inte en bortförklaring att man inte visste man ska ha läst reglerna innan man ansöker till medlem. Alla gör fel men då får man lära sig

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Se till så att rätt spelare kommer in och inte bara massas lallare. se till så att de som vill ha en bra rp får sin plats och de som bara är här för att lalla inte får en plats

Hur ser din aktivitetet ut? 4-6 timmar varje dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka