Nekad troun2000 | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troun1

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Ditt discordnamn: Troun112

Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag tror jag skulle passa in i detta staff team, jag känner folk i detta staff team och är villig att ta ett störe ansvar på denna rp server. för mig är detta ingen vanlig discord Community. Jag känner detta som mitt andra hem, Jag kan vara den jag vill vara och har folk som inte går på en ifall man pratar konstigt eller bara är den personen man är. Jag har velat bli staff här en ganska lång stund men har inte varit medlemskap ansvarig. Men nu är jag känner att som medlemskap ansvarig är de ett roligt jobb att kunna vara med i staff teamet därifrån men jag vill göra så stor nytta som möjligt. Jag vill kunna ta ett störe ansvar över flera områden och kunna vara mer aktiv.

Donation: Jag vet hur de funkar i donations systemet då jag har varit don ansvarig tidigare när jag va helper. jag kommer att vara aktiv där för att folk ska kunna köpa sina saker. jag vet Exat hur man fixar gäng uppköp efter de har donerat och jag vet hur man ska bemöta de som kommer till don, Jag kommer vara aktiv i pm ifall de är några problem med att ens bil eller ens gäng inte funkar precis som de ska, jag vet exat hur man ska fixa importer så de kommer ig och ifall de är en import som ska ig.

Support Ansvarig:jag har varit support ansvarig förtut också när jag va helper, jag vet hur man ska bemöta folk och ta återgärden, jag vet hur man ska banna/ ta in och fixa problemen som folk behöver hjälp med. Jag kommer göra så att de inte uppstår några problem hos spelarna på denna Community.

Krim Ansvarig: detta har jag aldrig varit staff inom och de skulle vara jätte roligt att kunna bli krim ansvarig. Jag kommer att vara aktiv i Discord roller och kolla så att alla gängen e aktiva och kolla vilka som är ig och ifall de sitter i krim vc och inte metar, jag kommer att kolla in alla kriminella så att de håller en bra krim rp och håller standarden för att vara krim här. Mitt mål är att försöka få bort alla Problem spelare på denna server och göra så att man ska inte vara här för att skotta och mer för att göra så båda parterna har roligt.

Jobb Ansvarig:Jag kommer att vara aktiv inom alla Yrken på denna server och göra så att alla jobben sköter sig och bidrar med den rpn som de ska göra inom de whitelistade jobben och annars så byter man chef på dom jobben, Jag kommer att kolla forumet ofta och kolla alla chef ansökningarna och se till så vi inte redan har en chef inom de yrket, och att deras ansökan ser lämplig ut att kunna ta vidare till en intervju. Under intervjuen kommer jag att skriva ner vad de säger och sedan kommer de få ett svar inom kort då jag kommer skicka till de andra jobb ansvariga och se vad de tycker om dom svaren och så kommer vi alla på ett lämpligt beslut och sedan så väntar vi 24h för att sedan skriva ut ifall han blev godkännd eller inte.

Servervakt ansvarig: jag kommer att kolla sv bans som betyder att man ska förlänga deras ban för att sedan skicka ut i ban bevis och anledningen. Jag kommer också hålla koll på alla servervakterna på denna server så att de inte abusar och inte begår regel brott. Forumet, jag kommer att kolla på Sv ansökningarna sedan på kvällarna eller när rpn har lugnat ner sig och där man inte behöver specca lika mycket
samma med intervjuerna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker aktivitet inom vissa jobb+ rpn inom vissa jobb sen finns de för många problem spelare som inte är här för rpn och de vil jag sätta stopp för. jag vill få bort lalleriet inom denna server och göra så att rpn förbättras. jag vill bli servervakt ansvarig för att hålla koll på servervakterna och se till så att de ej abusar+ revvar sina vänner för de dör.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi speccar mer och e mer aktiv inom forum+ support och kollar amälningar och försöker få bort alla problem spelare och göra så att rpn e bra. jag tänker mig mer att vi skrämmer de problem spelarana som e här med att ge andra problem spelare indragen/ ban så att de kommer sluta hålla på som de gör och är här för att de är en rpn server och inte 100k or die. man ska vara här för att rpa de e därför de heter Unive Roleplay!!!!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska agera som en mogen person och inte bete sig som en inkompetent staff. man ska vara professionellt på ett sätt där man skiter i vem de är som har gjort fel de kan vara en streamer då får han samma åter gärden som alla andra. man ska stå för de fela besluten man gör och sedan istället för att vara rädd för att göra fel så står man för de ohc förbättrar sig. man ska våga fråga andra och men ska våga ta större beslut. man ska ej lalla i support eller lalla med sina vänner när man rpar eller gör annat. Det är viktigt för att annars kommer de ej se bra ut, detta är sveriges största rp server och vi ska ha ett bra staff team som vissar alla andra medlemar/kriminella hur man ska bete sig och ifall du är en lallig staff så kommer ingen ta dig seriöst och inget kommer att lyssna. medans ifall du beter dig professionellt så kommer flera veta att due en staff som tar sitt jobb seriöst.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? under sommarlovet kommer jag vara 12h+ varje dag om jag inte blir sjuk, men undre alla dom små loven kommer jag vara 8h+. på vardagarna kommer jag att vara 6h+ då jag slutar 16:00 varje dag typ men spelar till 01:00 varje dag. på helgerna kommer jag vara köra 10:00 till 02:00 om jag inte har match då blir jag borta 2h. sedan under sommarloven kommer jag vara 06:00- 13:00 sedan vara ute en stund sedan kommer jag hem vid 18:00 och spelar till 23:00 om jag inte har fixat ett sommarjobb då förstås, då kommer jag skicka nya tider.

Hur länge har du spelat på Unive? varit mycket fram och tillbaka men har varit medlem första gången 2020

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, jag har varit helper på Fristaden och unive för och sedan varit staff gamla infinity. Jag kan alla relaterade som kommandos som tillexempel.
/toggleid
/togglename.
/freeze [id] -
/revive -
/clearinventory -
/giveitem -
/noclip -
/spec -
/v (spawnnamn) -
Bans/Kicks:
/ban [id/hex] [dag] [anledning] -
/unban [hex]-
/banhistory [hex] -.
/kick [id] -
Spelare:
/bring [id] -
/goto [id] - .
/sv ban [id] [anledning]
/sqlban [id] [längd] [anledning]
/banhistory
/banlevel
/announce
/addkey
/setjob [id] [jobb] [rang]
/giveitem [id] [item]
/dv
/reportlist

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt,Donation, Kriminell, alla då

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej, jag e redo att jobba på alla områden

Senast ändrad:
+rep mogen grabb med en bra ansökan och syn på rollen och serverns regler.

+rep mammas död denna grabb va sjuk staff förut på unive. Aså skulle ej skocka mig ifall han skulle vara ännu bättre nu♥️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka