Inaktuell troun1123 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

troun

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? troun#4192

Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskap Ansvarig va att jag vill ha ett större ansvar över denna Community med, Jag känner att jag har tillräckligt länge varit i denna underbara Community, men jag känner att jag borde försöka ta mer ansvar än vad jag har gjort, genom att underlätta för staff teamet med medlemskap ansökningar, Jag tycker att dom i staff teamet har redan mycket att göra så de skulle nog vara skönt med att de redan finns folk som hjälper till med ett par ansökningar. vi som medlemskaps ansvariga har ett stort ansvar och jag anser att jag själv e mogen för detta arbete och jag har tiden för de med. Jag är en person med mycket fritid och tar ett stort ansvar. Jag har varit medlemskap ansvarig på ortenwave innan och blev förälskad i det arbetet, Jag kunde inte sluta läsa igenom folks medlemskaps ansökningar. Jag lämnade ortenwave för att vissa staffs där hade ingen respekt för andra och jag kunde inte bara sitta kvar där och kolla på de, Så jag valde att lämna ortenwave för den bästa servern i fivem unive. Jag vill ha ett stort ansvar och många ansökningar att ta hand om. De är en sån skön känsla att kolla igenom en ansökan och sedan godkänna rätt person till denna Community. När jag ansökte till medlem här på unive va de en sån vänlig välkommande och jag känner att alla nya medlemmar till denna Community ska få samma upplevelse. sen känner jag mig typ i en skuld till unive för en sån sjuk server dom låter mig/oss få spela på. detta är varför jag vill ansöka till medlemskap ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni borde välja mig för att jag är en mogen 14 åring som fyller 15 i år och jag är aktiv, Jag bemöter människor på ett välkomnande sätt och gör så att dom känner sig trygga och välkomna till denna Community. Jag har en god erfarenhet då jag va Medlemskap ansvarig på ortenwave innan och där jag verkligen älskade att jobba som medlemskap ansvarig men lämnade för olika skäll, och nu är jag på unive och har varit de en stund och har aldrig varit med om någon sjukare Community, Ni borde ta in mig för att jag kommer att ta in folk som verkligen vill rpa här och kan rpa här, som har läst igenom reglerna också. Jag vill att alla ska få samma upplevelse när man kommer till denna Community, Jag minns hur min upplevelse va och jag vill att alla andra ska få samma upplevelse om inte bättre. Jag kommer att vara aktiv och kommer vara snabb och noggrann med medlemskaps ansökningar.
Jag tror att om ni tar in mig kommer ni inte att ångra er för 1 sekund. Jag kommer att vara vänlig och kommer göra mitt bästa för att skapa ett gott ryckte om servern. Jag har kompisar som har varit medlemskap ansvarig här förut och dom sa att de va tufft men jag sa inget är för tufft för mig och nu är jag här och vi får se ifall de e tufft. Om ni väljer mig kommer ni inte få något klagomål om inaktiva medlemskaps ansvariga, Ni kommer att se mig sitta och ta medlemskaps intervjuer 24/7 och ifall jag inte gör de kollar jag i forumet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt och göra så att dom känner sig välkomna och trygga, dom ska kunna känna sig mindre stressade eller nervösa ifall dom känner de, när jag bemöter andra människor så ger jag dom lite tid att få andas ifall jag hör att dom e nervösa och gör så att dom kan få sin bästa möjlighet att kunna utföra en sådan bra ansökan som möjligt. Jag väntar till mot parten är helt klar tills jag säger nästa fråga, ifall jag undrar något säger jag de efter inte mitt i medans han pratar. jag kommer att jobba med sjukt mycket respekt och jag kommer ha allt fokus på honom medans han/hon tar sin intervju och sedan ta beslutet ifall han e godkänd eller nekad. Jag vet hur de va för mig första gången jag tog en intervju och hur jag kände, men tur hade jag att min första server va unive och att de fanns så bra staffs som kunde ta en bra intervju och hade respekt, jag lärde hur man skulle bete sig som staff efter den gången, jag kände att jag va mer bekväm när han bemötte mig med respekt och att han inte höll på med sitt tangentbord eller gjorde några ljud eller avbröt mig. Jag kände mig som hemma och att jag passade in och att denna Community är för mig, det är de jag vill att alla nya medlemmar till denna Community ska känna.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill att de ska kännas som en stor familj som och att man alltid ska vara vänlig mot varandra, man ska kunna reglerna och vara positiv över serverns framgångar, Jag tycker som medlem ska man alltid stötta staffs beslut och inte hetsa mot andra medlemmar, Som en medlem ska inte ålder spela roll, vi utgår ifrån hur mogen du är. många Communitys som inte är så stora brukar de vara samma sak på dom flesta som gör att dom inte blir stora, 1. aktivitet en Community/ medlemmarna ska vara aktiva och staffs ska hålla igång medlemmarna med olika saker. 2. vissa Communitys brukar de vara mycket bråk och de kan vara vissa som gör så och vissa på ett annat sätt, de jag menar är att i en Community så ska alla ha samma intresse, vi på unive spelar fivem de är våran Community och de jag tänker är att vi måste hålla oss ihop och bara för att de händer något ingame så ska man inte ta de till ooc och skapa ett onödigt bråk, ifall de händer något ska man kolla med en staff och se vad den tycker så tar en staff hamn om ärendet som dens jobb är. 3. regler, om en Communitys medlemmar inte håller sig till reglerna blir de ingen bra Community eller ifall de inte finns några bra regler, men denna server unive e sjukaste Communityn i Sverige skulle jag nästan kunna tänka mig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som en medlem ska man ha läst igenom alla regler och kunna dom till ett ungefär. Man ska ha en bra karaktär som man tänker rpa med. man ska ha ett mål med rpn och sedan veta varför man vill vara en del av denna Community, som en medlem struntar jag i ålder, om du är mogen ska du bli medlem. spelar ingen roll ifall due 10 du kan vara mer mogen än en 15 åring.
som en medlem på unive ska du alltid stöta en staffs beslut och alltid tänka ett steg extra, de jag menar är att innan man börjar hålla på så ska man tänka på vilka fel men själv har gjort och kunna sätta sig i samma sits som den staffen som tar tag i ärendet
och bara tänka hur staffen tänker om detta. Man ska alltid vara positiv på alla framgångar som sker.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag kommer att känna ett stort ansvar för att jag kommer vara en av dom som tar in självaste grunden av denna Community, detta är en av dom största ansvaren man kan ha tycker jag. Jag kommer att en ett stort ansvar över att alla nya medlemmar kan reglerna och är här för att rpa och bli en del av denna Community och inte är här för att lalla eller förstöra. Jag kommer vara den personen som tar in in icke medlemmar till denna Community, detta är viktigt att man tar in rätt personer för att de ska kunna funka. Jag kommer att vara som en utbildare till icke medlemmar och rätta dom och göra dom redo, och se ifall dom e reda för Sveriges bästa Community.

Hur ser din aktivitetet ut? under sportlovet kommer jag vara 12h+ varje dag om jag inte blir sjuk, men undre alla dom små loven kommer jag vara 8h+. på vardagarna kommer jag att vara 6h+ då jag slutar 16:00 varje dag typ men spelar till 01:00 varje dag. på helgerna kommer jag vara köra 10:00 till 02:00 om jag inte har match då blir jag borta 2h. sedan under sommarloven kommer jag vara 06:00- 13:00 sedan vara ute en stund sedan kommer jag hem vid 18:00 och spelar till 23:00 om jag inte har fixat ett sommarjobb då förstås, då kommer jag skicka nya tider.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej, tack ändå

+rep en jävla bra ansökan, läste hela och den va skit bra. Bra utvecklad och man ser att han har goda egenskaper😁

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka