Accepterad troun112.. | Medlem ansökning [ADDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

troun112..

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kalle

Vad är ditt discord namn? troun1

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Olsson och han är 34 år gammal och han har jobbat som Rörmokare i 10 år nu och han känner att han måste få ett nytt jobb så att han kan ta hamn om sin familj. Han har 2 barn och 1 fru som han behöver ta hamn om, För några dagar sedan pratade han med sin chef om löneförhöjning men de fick han inte. Så han började sälja droger för att få snabbare pengar och mer pengar. Han va inte den bästa på att sälja eller leka cool med dom andra kriminella så de gick inte bra då han blev rånad av 5 grabbar som va maskerade. Han va så rädd och arg men visste att han inte kunde göra något själv så han letade efter folk som hade vapen och köpte en glock 17 och 20skott. Han gick till platsen där grabbarna som rånade han. HAN såg en av dom och skött ett skott i hans huvud. Han blev stressad och rädd och tog kroppen in i hans bil och dumpade den döda personen i havet. Han visste att han måste flytta från staden. SÅ han fick beslutet att göra en medlemskap ansökan för att sedan vänta på svar att få bo i den finna staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer att bira med en social rp, Jag är aktiv och vet hur man rpar bra. Min karaktär är en svensk person som heter Emil och han gillar att jobba med billar och kommer att vara på jobben som behöver anställda. Min rp är ingen lall och kommer att rpa med suntförnuft. jag kommer att bida med bra och roliga scenarion och kommer att göra så att alla i min omgivning kommer att få en bra upplevelse av rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska rp a även att man kanse förlorar en skottlossning och att man ska inte bry sig om man vinner en liten skottlossning. Man ska rpa socialt och göra en bra scenario och ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, Rmd= att du dödar någon utan bakom liggande senario. Vdm= använder fordon som vapen. sen kan jag flera också såklart

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, har rpat på denna server sedan länge.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka