Nekad troun112.. | Chef-jobb ansökan [Bäckhäst Luxury Cars] [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

troun112..

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bäckhäst Luxury Cars

Vad heter du IRL? kalle

Vad heter du på discord? troun1

Hur gammal är du? 16 (08)

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader typ

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att vara aktiv och få in nya jobb kollegor som kommer göra så att jobbet rullar på. jag kommer att ta utbildningar till ny anställda och höja upp det som jobbar bäst till sin förtjänade roll inom Bäckhäst Luxury Cars. jag kommer att ha ett bestämt och bra ledarskap och skapa sammarbeten med andra företag som kommer att hjälpa oss på längden. jag kommer också att försöka skapa en bra arbetsmiljö och bra relation med andra företag som kommer att göra så att vi alla kommer kunna dela med oss med olika ider. jag kommer att utveckla så att vi kommer ha veckans kollega eller månades då de kommer att delas ut pris som i till exempel en gratis bil så att de får motivation att jobba hårdare mer och vänligare. detta kommer såklart jag betala för.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit chef/ arbetare på många olika jobb på unive. och där kommer ledarskapet fram och hur man ska jobba med andra människor. jag kan mycket om bilar och hur man säljer en bil på bästa sätt// får kunden att bli intresserad av bilen. jag va nydligen personal chef på securitas men valde att lämna för att ta en paus av spelandet för skolan.

Hur ofta kommer du vara inne? 5h+ mycket från 17-22 kanske mer vissa tillfällen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, då en chef redan utsatts, Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka