Accepterad troun112.. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

troun112..

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199197587514/

Ditt Hex-ID: steam:110000149c0083a

Vad är din discord tagg? Troun1

Vem var det som bannade dig? ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive p ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hetsade emot en annan spelare, jag tycker denna ban var rätt. då jag ber om ursäkt men där den andra spelaren spammade i min dc sedan blev jag arg och hetasde emot han. Jag anser att denna ban är korrekt men jag vill tbx på unive och rpa med alla andra igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt dc call med min polare/ Gäng uppköp sedan så började en spelare spamma i dcn med en massa länkar om att man skulle hå med i hans uppköp och då skrev jag att han var äcklig sedan började de spåra ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va korrekt, då jag hetsade och där jag har lärt mig av denna ban och ber om ursäkt för mitt beteende.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banad för lall eller något och då jag ej har lallat efter det, jag brukar lära mig efter mina bans ganska snabbt och brukar ej upprepas igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bah har bannat han från dcn och sedan bara skitit i det och sedan bara släppa det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag vet att jag gjorde fel och nu ett ganska stort fel. men jag vill verkligen tillbaka och vara på den skönaste servern i hela fivem sverige. Ger ni mig 1 till chans kommer jag ta vara på den lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka