Nekad troun | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

troun

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199197587514/

Ditt Hex-ID: steam:110000149c0083a

Vad är din discord tagg? Troun4192

Vem var det som bannade dig? 320 master står de

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: permaban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte ens själv anledningen då jag inte ens fick snacka eller något, jag va afk sedan va jag bannad för inkompetent

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom nyss hem och skulle äta innan min träning så får jag ett samtal av min polare som säger vad har hänt med dina roller och jag säger haha vem ljuger du för. när jag kommer till datorn e jag bannad för inkompetent och jag blir chockad och skickar meddelande till högre staffs och frågar om dom vet men ingen svarar och jag tänker bara vad fan e detta? och från tisdags till idag har jag väntat på ett svar varför men jag har betalat för roller som blir borttagna utan anledning, de kan finnas en anledning men då undrar jag varför man inte skickar en anledning?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de vet jag inte, är bara riktigt arg för har betalat för krim, de va min månadspeng som försvann bara så där för att jag ska bli bannad utan anledning... inkompetent och jag vet inte ens varför jag blev bannad, då ingen har gett mig en förklaring inte ens svarar pm.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara 1 timmes bans har bara väntat ut och fått veta varför jag blev bannad då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte, ganska svårt att veta ifall ingen staff vill svara pm så vet ej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nope

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka